Ik denk dat de kleine prima even in de box kan slapen... Bij vrienden van ons lag ze daar in ieder geval wel in tussen twee voedingen bijvoorbeeld... Er zijn ook mensen die de baby in de kinderwagen laten slapen beneden. Ook geen probleem toch? Ik was in ieder geval ook van plan om junior af en toe beneden te laten slapen, als ik toch ook beneden bezig ben. Onzin om dan steeds op en neer te lopen... (maar zeg ik erbij... nog geen praktijkervaring...)
nog een dom vraagje. we hebben een mooie box gevonden op marktplaats waar we morgenavond voor gaan kijken. een mooie vierkante box met lade. nu wil ik morgen door de dag op koopjesjacht. hebben alle gewone vierkanten boxen dezelfde afmetingen? niet dat ik morgen een matras en boxkleden koop en ze niet gaan passen in de box die we gaan kopen,.... het wordt zoiezo een vierkante box
de meeste zijn redelijk standaard maar er zitten wel eens wat verschillen in, wat ik tot nu toe heb gezien. Weet je wel merk en model het is?
bopita is het merk, ik wil wel een linkje doorsturen maar heb schrik dat iemand anders hem wegkaapt misschien morgen eens die mensen bellen voor de exacte maat raar op het laatst wordt je over alles onzeker he
Ik heb een bopita brent met lade en volgens de bopita site zijn dit de maten van de bodemplaat: 75,5 x 95,5 cm. Ik heb een boxmatras van 75 x 96 en dat past perfect.
Hier ook voor die dingen. We hebben ook niet veel ruimte beneden dus ik heb daarom expres voor een lade gekozen.
Goede discussie haha! Wij zijn pas 9 wk zwanger, maar mn vriend verdiept zich al zo erin! Hij wil liever een met lade, ik zonder ivm het stofzuigen inderdaad!