Ik ben van de week bij babydump geweest en eigenlijk mijn oog laten vallen op de transaction kinderwagen. Bij onze eerste hadden wij een mutsy 4 rider het oude model. Deze heb ik ook gezien trouwens ook weg van maar nummer 1 is de transaction. Nu ben ik alleen vergeten te kijken of de zitting van de buggy ook naar je toe kan. Hij kan wel heel ver plat heeft echt mijn voorkeur En een grote kap niet onbelangrijk langs de dijk waar we veel wandelen. Wie weet dit.
hmm moet even denken je hebt de transaction en de transit. een van de twee kan de zitting niet naar je toe maar welke? ik dacht de goedkoopste en volgens mij is dat idd de transaction. was voor ons de reden om hem niet te nemen. Transit, transaction en evo lijken veel op elkaar zitten ook in dezelfde klasse. Wij hebben uiteindelijk de Evo gekocht omdat ik die mooier vond om te zien dan de transit.
Ik heb van de week ook bij de evo gekeken maar vond de buggy zo klein en dan vooral de kap, wij lopen heel veel wonen in een buitengebied dus net wat meer wind dan in de stad en moet eigenlijk alles met de wagen doen hebben een hond, dus vooral die kap en comfort vinden wij erg belangrijk
Daar heb je gelijk in, mijn zoon is 9 maanden en zat bijna knel in de buggy. Hij is wel een flinkerd maar toch.... Was voor ons de belangrijkste reden om hem weg te doen en over te stappen op wat anders.
De transaction kan met de wandelwagen inzit niet naar je toe (ik heb de transporter maar is dezelfde wagen alleen de naam is verandert) maar hij kan wel goed plat. Ik vind het een super wagen. Heb nu een Quinny buzz staan... wat een waardeloos ding vergeleken de mutsy.
ik ben helemaal gek van mutsy lekker degelijk en gewoon stevig voor ons ideaal veel wandelen, veel ongelijk terrein de hond mee gewoon een robuuste wagen, Ik heb inmiddels besloten zaterdag maar gewoon weer te gaan kijken en anders toch maar weer terug te gaan naar de 4 rider hoewel ik die wat minder mooi vindt. Ons kindje zal precies met de herfst in de wandelwagen inzet gaan wel prettig met veel wind en alles als zo een kleintje lekker beschut nog naar je toe zit.
wij hebben ook de transaction gekocht, maar zover ik weet kan de wandelwagen inzet maar 1 kant op gezet worden...van je af als ik het goed heb....
Ik ben zaterdag terug geweest en heb de 4 rider de transaction en de transit met elkaar vergeleken. De 4 rider vrij lomp opvouwbaar. En uiterlijk minder mooi. Valt wat ons betreft af. De transit de kap en de buggy zijn beiden een heel stuk kleiner. Beiden erg belangrijk. Maar we hebben er even een kindje van 1, 5 in gezien die dat liep en dat past eigenlijk niet meer. We gaan toch voor de transaction. Wagen rijdt heerlijk enmijnman zei al vindt je het echt zo erg. Onze zoon hebben weer na 1, 5 week vooruit moeien zetten die wilde rond kijken. Dus waarom ik er een probleem van maakte geen idee. Zullen de hormonen wel zijn. Hij is super klein opvouwbaar de hond heeft nog enorm veel ruimte als dieee gaat en de wagen zou in de kofferbak liggen. Heerlijk dus. Nu kijken of ik er 1 voor een leuk prinsje op de kop kan tikken. Wil liefst een blauwe.
Wij hebben de Transit. Hij is met 1 beweging inklapbaar en uitklapbaar en hij kan met de zitting naar je toe. Ook heeft hij een erg kleine draaicirkel, heel fijn bij de krappe gangpaden bij Kruidvat Ben blij dat we deze wagen hebben en toch niet voor een duurdere wagen zijn gegaan.