Box met platte spijlen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dawnie, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een box en ik vind die boxen met platte (brede) spijlen erg mooi (bijvoorbeeld deze). Wat ik me alleen afvraag of je kindje deze spijlen wel beet kan pakken om te gaan staan. Want het handje kan er natuurlijk niet omheen. Straks kopen we een box voor 'de mooi' terwijl deze dan voor de kleine niet praktisch is.

Wat zijn jullie ervaringen met boxen (en eventueel ook ledikantjes) met platte spijlen?

Groetjes
    Dawn

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij hebben een ledikantje met platte spijlen en hij kan er gewoon mee opstaan, hij krijgt zn handje er niet helemaal omheen, maar hij haakt zichzelf erachter zeg maar, en dat werkt ook gewoon.
    het is natuurlijk niet zo dat ze alleen maar leren staan in de box, als ze gaan kruipen in de huiskamer, dan trekken ze zich overal aan op... dus neem gewoon de box die je mooi vindt!

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hier ook een box met platte spijlen en geen probleem met staan hoor...

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn dochter staat nog niet maar kan nu al wel de platte spijlen vastpakken als ze op haar buik ligt in de box. Alsof ze achter de tralies zit weet je wel :D Dus komt vast goed. Die handjes groeien ook mee he? ;)

Deel Deze Pagina