Valt de bijpassende voetenzak welke bij het kinderzitje hoort van maxi cosi mura 4 nu zo ruim of is ons kereltje gewoon klein De voetenzak van de maxi cosi zelf vind ik ideaal! Goed aan de maat en bied ons mannetje behaaglijke warmte tijdens autoritjes en de kleine/snelle boodschap. De voetenzak voor de kinderzit is ook warm, daar twijfel ik niet aan, maar ik vind hem zo ruim uit vallen! Van de week even gepast en getest, omdat ons mannetje binnenkort echt wel uit de kinderwagenbak groeit, maar vond het allemaal nog niet lekker zittend ogen 8) Ipv van tijdens het wandelen de kinderwagenbak te gebruiken wil ik dan binnenkort over op de kinderzit met de warme voetenzak maar ik vind mijn kind er amper in terug! Zijn voeten komen nog maar net tot halfverwege het beengedeelte (dat is het ergste nog niet) en de flappen welke voor de buik/borst dicht moeten die bedekken zijn mond en neus ook en de muts van de voetenzak steekts 15cm boven zijn hoofd uit Wie herkent dit??? En hoe heb jij dit opgelost met jouw kindje??? Ons mannetje is nu bijna 6,5 maand, 68 cm lang en 8,5 kilo. Hij kan nog even in de kinderwagenbak, maar die word echt binnen niet al te lange tijd te krap. Wat ben ik blij dat de kinderwagenbak van de maxi cosi groot uit valt anders had ik veel eerder een probleem gehad...
ik heb deze voetenzak ook van maxi-cosi voor min mura 4, en toen zij voor het eerst in die zak ging zat deze ook niet goed, erg vervelend vond ik dit, want deze zak is best prijzig en dan mag je toch verwachten dat ie beter zit dat dit. onze dochter is nu 8,5 maand en nu pas zit ie goed, in het begin heb ik hem zeg maar schuin dicht gedaan zodat ie niet over het mondje komt. verders is het toch echt wachten tot dat je kleintje groter is. succes komt goed uiteindelijk maar wel jammer vind ik toch.
Ik heb ook de voetenzak van de mura. In het begin, dat we hem gebruikten, was ie te groot, het bovenste stuk dan, jammer dat ze die niet verstelbaar heb gemaakt. Ik liet en laat het bovenste deel dan ook open. Ik trek haar altijd een winterjas aan en dan is het nog best lekker warm in de wandelwagen.
Bij ons was hij in het begin ook aan de grote kant, maar dat vond ik niet zo erg. Nu paste hij met zijn winterjasje in de voetenzak en sloot deze hoog. Ik heb veel gewandeld toen het zo koud was en zat ons zoontje lekker warm ingepakt in zijn voetenzak.
Bedankt voor de reacties. Zijn er nog andere mnsen die handige tips en trucs hebben voor mijn luxe probleem?
Tja.. wachten tot hij groeit! Bijmijn zoontje is hij nu nog steeds een beetje te groot en hij is al 72 cm. Maar het begint te passen! Tegen de tijd dat het mooi weer is en hij er niet meer in hoeft, past het vast goed
Alle zakken van elke kinderwagen zijn in het begin behoorlijk groot. Het is ook de bedoeling dat ze er tot bijna 3 jaar inpassen Het is dus echt een kwestie van geduld tot je kindje groter wordt. Tot die tijd een goed winterjasje aan en eventueel de bovenkant wat omslaan.