Hierboven staat het eigelijk al. Ik was aan het denken geboortezegels te plakken, en hoeveel we dan nodig hebben enz. Maar mijn vriend zegt: maak je niet druk, ik geef de hele stapel gewoon af op het postkantoor tegen die tijd... Maar kan dat wel?
sommige tnts hebben een stempel, volgens mij die bij de spar. de stempel zetten zij. maar een ooievaarspostzegel lijkt mij leuker en postzegels moet je zelf plakken.
Ja, mijn vriend bedoeld dat ze snel stempelen met een machine. Ik vind een mooie zegel ook leuker eigelijk. Mannen....vooral praktisch.
hier op het post kantoor moet je gewoon de zegels kopen en dan op plakken dan kun je ze af geven.hier doen ze ook niet stempelen. ik zou het toch even vragen of het uberhoupt wel kan bij jullie
je moet gewoon zelf de zegels plakken.. Misschien als je het bij een groot postkantoor inleverd dat je het kan vragen, maar een service punt doet het zeker niet!
wij moesten ze ook gewoon zelf plakken. als je weet hoeveel je er gaat versturen ,neem je dat aantal aan post zegels. en heb je nog over kan je ze altijd nog gebruiken voor wat anders (andere kaart/brief ed)
Wat maakt het uit om de postzegels later ook op andere post te plakken? Je koopt de geboortezegels per 50 stuks. Dus je kan er ook voor kiezen om als je bijvoorbeeld 70 kaartjes hebt (zoals wij), om 20 gewone zegels te plakken voor instanties als verzekeringen en zo. Die kijken al helemaal niet naar postzegels!
Sowieso: het kan mij echt helemaal niets schelen of er een geboortezegel op een envelop van een geboortekaartje zit hoor. Daar kijk ik absoluut niet naar. Verder zijn die zegels toch zo geplakt?
Nou de twee keer dat ik een geboortekaatje heb gekregen scheur ik de envelop gewoon open en die gaat weg zonder naar de postzegel te kijken. Ik zou me daar niet druk om maken als er wel of geen geboortezegels op zitten. Maar volgens mij is wat je vriend bedoeld niet echt mogelijk. Tenminste ik heb het nog nooit gehoord dat het kan.
Meestal krijg je bij een drukker de enveloppen al eerder en dan kun je lekker plakken tijdens je verlof. Ik vind een geboortezegel wel leuk als is het maar voor je eigen gevoel.