Ik snap het weer eerst niet. Hahaaa Gelukkig dat hier genoeg meiden zijn die het wel snappen. Hoe kleed jij nou een reiswieg aan van de bugaboo? Ik heb lakens gekocht voor een wieg en een deken. Ook iets voor het matras met de groote van een wieg. Maar.,... waarom past het niet? Nouja niet passen. de lakens en dekens zijn veelste groot! Alles dubbelgevouwen en onder het matrasje van de wagen gestopt past niet makkelijk. Heb ik gewoon verkeerde dingen gekocht? Kleiner dan maten voor een wieg zijn er toch niet? Bedankt alvast.
Ik gebruik gewoon een omslagdoek (lodger) in de reiswieg en geen dekentje. Heb ook nooit zo begrepen waarom die dekentjes zo groot zijn
Ik gebruikte een wieghoelaken voor om het matrasje of een aankleedkussenhoes. Was wel iets groot maar stopte ik in. Verder had ik een wiegdeken en wieglakentjes. Deken doe he dubbel. En ik stopte mijn dochter er altijd heerlijk strak mee in. Gaat prima als je kleine erin ligt.
weet niet hoe het bij een bugaboo zit, maar voor onze quinny heb ik als hoeslakentjes een paar aankleedkussen-hoezen gekocht. dat past beter dan een hoeslakentje voor een gewoon wiegje (want die zijn dus veel te groot). misschien is dat voor jou ook een tip? verder zit er bij onze wagen een dekentje bij de wieg, en hebben we ook een lodger wrapper gekocht. succes!
en dan alles dubbelvouwen? Waarom zit het matrasje dan zo hoog? iemand een plaatje hoe het opgemaakt is? heel erg bedankt voor de tip van de waskussen!
ik maak hem zo op. hoeslaken voor een wieg laken voor wieg en deken voor wieg. dan kan je het aan beide kanten instoppen als je kleintje erin ligt!
Niet een hele duidelijke foto, maar het past echt hoor ! Ik had er helemaal handigheid in hoe ik haar mooi strak ingestopt kon krijgen. (ik hou van net opgemaakte bedjes ) [img=http://img232.imageshack.us/img232/3002/julia2dagenoud010hw1.th.jpg][img=http://img232.imageshack.us/images/thpix.gif]
thanx ik hou ook van nette bedjes. Maar omdat het zo een zooitje bij mij werd. Hihi Dus gewoon de laken wat langer laten aan de bovenkant dus. Deze niet dubbel. De deken wel?
bij mij heb ik het deken niet dubbel alleen een randje aan de bovenkant dubbelgeslagen. de hele deken dubbel kan niet omdat de bak van de bugaboo zo lang is!
waarom maken jullie het jezelf allemaal zo moeilijk? ik heb de stokke en heb gewoon een slaapzak van stokke bijgekocht en 2 hoeslakens van stokke. ook zit er nog een deken bij van stokke.
De deken zit niet helemal dubbel maar half dubbel Anders is hij idd te kort. Het lakentje doe je niet dubbel je slaat hem alleen om aan de bovenkant en de rest gaat onder het matrasje. Je zal ziet dat als je kleine erin ligt dit veel makkelijker gaat. Ik lag altijd eerst de kleine erin en dan het laken/deken over haar heen leggen en aan beide zeiden instoppen en daarna het voeteind de rest instoppen.
Helemaal herkenbaar hoor! Ik heb precies hetzelfde en was net even gaan googlen om te kijken of er misschien wel een bugaboo dekentje te koop is ... maar ik denk dat het scheelt als je baby er in ligt, dan gebruik je meer deken en laken. Hetzelfde probleem heb ik overigens met het ledikantje: heb speciaal ledikantje beddengoed gekocht, maar heb het idee dat je beter spulletjes kunt gebruiken voor de wieg ... wat een gedoe! Haha!
jajahahahaa herkenbaar. Wat een gedoe he allemaal en zo onzeker dat ik ben. Is onze eerste kindje namelijk. hihi
er bestaat van elke kinderwagen een voetenzak hoor. zomer en winter versie , dus heeft er niets mee te maken dat jullie bugaboo hebben en wij stokke
@Gussje, een voetenzak is voor in de buggy, niet in de kinderwagenbak De Bugaboo heeft geen aparte dekens voor in de kinderwagenbak.
en stel dat het bestond ik wilde graag weten hoe het opgemaakt kon worden met lakens en dekens. Dat vind ik schattiger