Matrasje te duur?

Discussion in 'De babyuitzet' started by alice, May 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Hoi meiden!

Ik heb vandaag een matras gekocht voor in het ledikantje...maar ik denk dat ik achteraf teveel heb betaald. De zaak had maaar 3 soorten: "deze dunne maar die verkopen we haast nooit en zou weleens doorligplekken kunnen veroorzaken"..." deze van 129 euro, die verkopen we bijna aan iedereen"...en deze met binnenvering van 179 euro".

Dus ik heb die van 129 euro gekocht maar hij ziet er niet heel bijzonder uit en ik zag dat ie "eigen merk' is van de winkel... :rolleyes:

Wat denken jullie?

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    :confused: :confused: Wowieee....das echt veel. Ik kan me herinneren dat wij voor onze matrasjes rond de 45 euro hebben betaald bij een speciaalzaak. Een goed stevig dik matras!

Kan je deze niet maandag terugbrengen. Ik vind het echt veel geld.

Kwebbel

3. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    :confused: :confused: :confused: zo dat is een verschil! Zie nou wel...ik voelde me steeds al een beetje bedonderd.... :x

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Nou ik vind een goed matras zeker geen overbodige luxe.

Waarvan is het matrasje gemaakt? Misschien moet je eens vergelijkbare matrassen zoeken op internet. Misschien heb je gewoon een heel goed matras gehaald.

Ons matras was 89 euro bij prenatal.

5. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb zelf niet het idee dat ie heel goed is...hij is best zacht en er zitten ook nite van die stevige stiksels omheen die ik wel vaak bij andere heb gezien. Ik ga idd even vergelijken.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    ja ik ben wel benieuwd.

Anders gewoon teruggaan en zeggen dat je schoonmoeder of moeder al als cadeau een matrasje hadden gehaald. En dat je dat absoluut niet kunt weigeren, omdat ze anders erg beledigd zijn, Klein leugentje om bestwil ;)

7. Beeb

Beeb Actief lid

May 14, 2006
    410
    0
    0
    Wij hebben hier een speciaal zaak die babymatrasjes verkoopt
    die volgens het cb zijn goedgekeurd en deze kosten 29,95

dus het hoeft niet duur te zijn

Greets Beeb

8. Beeb

Beeb Actief lid

May 14, 2006
    410
    0
    0
    Ik heb wel nog een ander vraagje,
    Moetje in de kinderwagenbak nu ook een speciaal matrasje gebruiken?

Greets Beeb

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zo dat is veel geld!
    Wij hebben ook een binneverings matrasje met antihuisstofmijt alles er op en eraan idee, voor €45!
    En we hadden nog wat VVV bonnen, al met al €10 betaald en het is een super goed matrasje!
    Als ik jou was zou ik het idd gaan vergelijken, maar volgens mij ben je gewoon afgezet. Kan je hem niet meer ruilen?

10. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Ik weet genoeg en breng hem morgen terug! Heb op meerdere sites goedgekeurde matrasjes gezien voor (veel) minder geld. Zelfs met binnenvering voor onder de 100 euro.

Bedankt!

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij hebben een binnenveringsmatrasje van de leenbakker van zo'n 20 cm dik en die kostte 29,95. Een heel goed matrasje vinden wij na 7 maanden gebruik.

12. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik heb die van de Leenbakker ook. Is dik en steving. Ben heel tevreden.
    Lekker terugbrengen dat ding.

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    HAHA ik durf het bijna niet te zeggen. Maar mijn matrasje kost 179 euro.

Wij hopen dat er wel 2 kindjes op komen te slapen. En ik bedenk me maar zo, die kleintjes slapen zoveel dat haalt de prijs er wel uit. Zelf wil ik tenslotte ook een lekker matras

14. Vind het echt heel duur, ik heb er 1 van Prenatal een binneveringsmatras nog iets, staat wel op de site, die is normaal 129 en ik had hem voor 99 een aanbieding.

15. Dora

Dora Bekend lid

Apr 25, 2006
    762
    0
    0
    Ik heb ook deze gekocht bij leen, geloof ik rond de 40 euro?

16. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Duur hoeft niet meteen goed te zijn.. En goedkoop hoeft niet meteen slecht te zijn.. Gewoon goed rondkijken en informeren vòòr je wat koopt.

17. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    poeh, inderdaad duur. Ik heb een matrasje laten maken in de wieg, moest op maat want het is een jaren 60 schommelwieg. Ik was nog geen 30 euro kwijt.
    Ik restaureer namelijk wiegjes, en die verkoop ik dan. Erg leuk, en mooi ook. Nu dus weer eentje voor mijzelf gemaakt.

18. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb m terug gebracht! Wat een verschil..heb nu een veel dikkere (die je niet kan inknijpen, met binnenvering en goedgekeurd ed..voor 89 euro!

Share This Page