Co-sleeper of wieg?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door WitteN, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WitteN

WitteN Niet meer actief

Hoi,
    Ik ben er niet uit of ik een wiegde of cosleeper wil...iemand ervaringen / tips?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ligt een beetje aan de ruimte op je slaapkamer en wat je zelf wil.
    Als je bv geeft is een co sleeper ideaal, hoef je je bed niet uit en als je klaar bent schuif je uk gewoon terug.

Op zich is een wieg ook fijn, hoor je ook alles en he je je kind zo gepakt.
    Persoonlijk vind ik een co sleeper geweldig fijn en zou niet anders willen (Ik slaap graag en zeker in de winter wil ik mn warme nest niet uit ;) )

3. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Wij hadden een wieg gekocht, maar daar bleef de baby maar in huilen. Toen snel een co sleeper aangeschaft, baby sliep als een roosje! Uiteindelijk heeft hij anderhalve nacht in de wieg geslapen en ruim 10 maanden in de co sleeper!

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wij hadden ook een heel mooi wiegje wangeschaf voor bij ons op de kamer (eigen kamer een ledikant voor overdag)

Nou de wieg was drama dus ze heeft de eerste paar maandne bij ons in bed geslapen.

Voor de tweede hebben we een zelfgemaakte co sleeper. (Goedkoopste bedje van ikea die je om kunt bouwen tot cosleeper.)

Zo kan ik makkelijk bv geven, kindje ruikt mij en hopen we zo beter te kunnen slapen allemaal :) nu alleen nog zwanger worden ;)

Deel Deze Pagina