box omlaag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Hier ook met 6 maanden omlaag gezet en het bedje ook een stand lager. Hij trok zich toen aan de spijlen van het bedje half zittend omhoog dus dat leek me wel zo verstandig. Achteraf wel spijt dat ik de box zo vroeg laag heb gezet want die had maar 2 standen en hij trekt zich nog altijd niet op in de box.
    Maar liever te vroeg dan te laat inderdaad.

2. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

ik heb de box en het bedje met 7mnd omlaag gedaan, ik had ergens gelezen dat een kindje uit bedje was gevallen (6mnd ofzo)
    nou dat wil ik niet mee maken!!!
    Ze voort hier van allerlei kaperiolen uit dus maar omlaag met de boel, ze wil graag staan en het zal me niet verbazen dat als wij even niet in de buurt zijn ze gaat staan.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zodra hij aanstalten ging maken om te zittenen heel de tijd op handen en voeten stond naar de middenstand.
    toen hij ging staan kwamen zn schoudertjes nèt boven de rand uit, dus eerst nog tijdje middenstand laten staan, maar met halfjaar stond de box helemaal laag

ledikantje heeft maar 1stand hier, dus daar nisk aan gedaan;)

4. misa

misa Niet meer actief

Laat je niet gekmaken door anderen!! :)
    Wij hebben maar 2 standen (hoog en laag). Dus bij twijfel zou ik 'm al helemaal laag zetten. Maar zo'n tussenstand is ook handig! :)

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het is idd een tussenstand en mocht ie zich gaan optrekken valt ie er niet zomaar uit! en ben toch altijd in de buurt, mocht ie dan gaan optrekken dat kan ik hem dan laten zakken. mijn ouders hebben zo'n inklapbare box die alleen laag kan, als je hem dan wil pakken voel je dat wel in je rug, als ik dan elke dag zou moeten doen dan krijg ik er echt last van en dat is nou niet de bedoeling.

6. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb hier precies hetzelfde!! Ook box 2 weken geleden omlaag gedaan en nu doet hij niks meer, haha.
    Maar inderdaad...liever te vroeg dan te laat.

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben hier de box en het ledikantje al zo`n 2maanden lager staan. (middenstand)
    ik ben zo bang dat hij het ineens in zn hoofd krijgt om zich te gaan optrekken.
    hij is zo`n kind dat eerst helemaal geen aanstalten maakt en dat ineens zomaar uit het niets kan hij iets.

heb dus het zekere voor het onzekere genomen.
    bij mij op het cb zeiden ze het de vorige keer ook al dat het nu wel de leeftijd is om de box en het bedje wat lager te zetten.

liefs doris

8. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Toen meneer 2 weken geleden plots zelfstandig ging zitten en zich gelijk aan de box optrok is dat ding de zelfde dag nog omlaag gezet. Zodra hij nu in de box wordt gezet trekt hij zichzelf op.
    Het bedje staat hier nog wel hoog, met slapen heeft hij een spreidbroekje aan. Hierdoor kan hij in de combi met slaapzak, niet op zn buikje draaien en niet gaan zitten. Ideaal voor mama's rug! ;)

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

oh ik word gek van mijn schoonmoeder!! begint ze vandaag weer over die box, gelukkig ging vriend er even tegen in hihi!

10. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Nou, afgelopen weekend heeft mevrouw zich hier voor het eerst opgetrokken aan de box.... schrok me ook kapot, maar vriendlief heeft eerst een foto gemaakt, haha... Dat snoetje van haar!!

Natuurlijk wel meteen alles naar beneden gezet...
    Dus de tip om de box naar beneden te zetten zodat ze leren zich op te trekken gaat niet overal op!

11. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Geloof niet dat de stand van de box veel te maken heeft met de ontwikkeling van het optrekken. Onze dochter trok zich met 7 maanden opeens op aan onze benen, de box stond nog op de hoogste stand en haar bedje ook omdat ze nooit eerder aanstalte had gemaakt zich op te trekken. Paar dagen later trok ze zich aan de buitenkant van de box op (had dus ook niks met de lagere stand te doen). En ja, toen trok ze zich in de box en in haar bedje natuurlijk ook op.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik denk ook niet dat het er iets mee te maken heeft, maarja schoonmoeders;) iedere keer dat ze hier komt zegt ze het weer en dat is best vervelend.

13. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Hier met 6 maanden de box maar naar beneden gedaan nadat hij nonchalant over de rand hing en zich dus al had opgetrokken.

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook de box en bedje naar beneden gedaan toen ze zich op begon te trekken (8 maand).

15. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    mijn collega zei dat ik hem lager moest zetten toen ik vertelde dat de mijne kon draaien want dan zou het niet lang meer duren voordat ze zou gaan zitten en optrekken.... het heeft uiteindelijk nog 2/3 mnd geduurd voordat ze opeens ging staan.

16. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier met een jaar begonnen met optrekken, stand van de box heeft daar geen invloed op gehad! Onze box is vrij hoog vergeleken met de oude van de oma's, daarin ging het wel iets makkelijker. Maar in onze eigen deed ze het ook toen hij nog hoger stond.

Deel Deze Pagina