ik heb hem eind maart ook opgezet hoor. heb zelf 2 honden,dus kunnen ze al een beetje wennen...en mama in spe vondt het zelf ook veels te leuk hoor... groetjes petra
Hier staat de box nog steeds niet.. ik weet nog niet eens waar ik hem kwijt moet.. wij hebben een hele onpraktische huiskamer voor een box.. en de box staat dus eigenlijk overal in de weg.. Ik zie er dus juist tegenop om hem neer te moeten gaan zetten
Ik zou zelf ook de box eerder opzetten omdat wij katten hebben dan kunnen ze er vast lekker aan wennen. En ja ook voor mama is het leuk haha!
hoi hoi wij hebben zelf ook 2 katten waar van 1 met gebruiksaanwijzing dus wij gaan 26 juni de kinder kamer op halen en dan zetten wij ook de box al neer zodat ze de aan kunnen wennen en je moet ook gewooon doen waar jij je goed bij voelt wij hebben er ook veel commentaar op gehad maar wij zetten hem gewoon lekker op xxx
Goed idee meiden de box opzetten dat dan de dieren er alvast aan kunnen wennen.. Ik ga manlief gelijk opdracht geven dat hij van de week in elkaar moet. Dan kunnen onze 2 Chihuahua's en kat er ook vast aan wennen!!
Chihuahua's..ik vind het van die grappige beestjes he.. Soms lopen wij ze voorbij met die 2 bakbeesten van ons en dan zijn ze echt zo trots he! Soms zou ik ook wel een klein kroelbeesie willen hebben want om nou een 40 kilo-wegende Rottie op je schoot te hebben..............
haha, wilde net zeggen, kom ik aan met mijn chihuahua, na al die cane corso's en rottweilers, whahaha! Maar er zijn er meer Wij hebben de box gister binnen gekregen en hebben hem even opgezet om te kijken of hij goed was. Hij staat nou nog boven, maar vind het wel leuk om hem een beetje vroeg beneden te zetten. Kunnen we er vast van genieten
Als je katten hebt kan het helpen de box te vullen met ballonnen. Ik heb katten die zich nergens voor boeien (alu.folie, peper, koffieprut het doet ze niets en de plantenspuit heeft geen effect) maar ballonnen... nee die zijn ENG!
Ik heb de box ook al bij 25 weken neergezet hoor. Mijn ouders verklaarden mij wel een beetje voor gek, maar hebben wel geholpen met het in elkaar zetten . Ik kan wel net doen of ik het voor de hond wilde, maar eigenlijk wilde ik het gewoon zelf. De hond kijkt er niet naar om, maar ik kan al lekker fantaseren. En daarbij wil ik gewoon alles optijd klaar hebben, je weet nooit wanneer de kleine komt!
Wij hebben de box nu ook al staan Vooral om de poezen te laten wennen (heb ze er al een paar keer uitgevist ) maar ook omdat ik het zo leuk vindt (vooral nu ik de hele dag thuis zit op doktersadvies)
wij hebben de box ook alweer een week of 5/6 staan hoor. Kunnen we er weer vast aan wennen, net als de 4 poezenbeesten
Hier hebben we de box heel kort voordat de oudste kwam opgezet `misschien twee weken ofzo ik vond het eerder niet nodig en als ik had geweten dat ik hem de eerste paar weken niet had gebruikt had ik hem later opgezet. Maar het is natuurlijk wel leuk om zo al wat spulletjes voor de baby te zien staan. maar hij zal er best wel een tijd gaan staat en hij zal na een tijdje gaat vervelen. hier staan hij er nou al meer dan 2 jaar en heb nog een jaar of 2 te gaan voor hij eindelijk de deur uitkan.
Maart; wat apart dat je hem de eerste weken niet gebruikt hebt, ik heb hem juist vanaf dag 1 dat we thuis waren veelvuldig gebruikt. Zo zie je maar, het is allemaal persoonlijk.
Ik kan me niet voorstellen dat het gaat vervelen. Ik krijg er juist een heerlijk gevoel bij. Nóg echter is het voor me..normaal zie je alleen de babykamer boven en niks beneden maar nu wordt ik er elke dag, naast het geschop in me buik natuurlijk , aan herinnerd!!
Was de vorige keer serieus blij dat hij weg kon haha. Denk dat hij nu ook pas weer 4 weekjes van te voren opgezet wordt Moet eerst nog even een ander plekje verzinnen voor het speelhoekje van mijn zoontje.
ohw meiden wat leuk, ik dacht ook steeds is het niet te vroeg, maar nu ik jullie reacties lees ga ik em straks ook opzetten hihi
Hier staat hij al zo'n 4 maanden Vanwege mijn werk hoor als gastouder hihi Als we klaar zijn met de verbouwing hier dan wordt hij geschuurd en geschilderd. Eerst was het noodzakelijk voor mijn werk, maar nu krijgt het een hele andere betekenis. Ik kan nu al helemaal wegzwijmelen als ik mijn gastkindje in de maxi cosi van haar ouders zie. Nog een tijdje en dan kan onze maxi cosi gebruikt worden voor ons kindje! Liefs, Sam
heb de box nu ook wel iets van 6 weken staan, heb namelijk 3 katten! in het begin gingen ze er absoluut niet in, lag ook nog geen kleed in. nu ligt de kleed erin en vinden ze het iets interessanter maar het valt reuze mee. en als ik weg ben, heb ik er een 1 persoons hoeslaken erover heen. dan kunnen ze er helemaal niet meer in. en als ik thuis ben haal ik die eraf, en kan ik ze afleren om er in te gaan.