Draadloze stofzuiger

Discussion in 'De lounge' started by DastyQueen, Jun 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik zit er aan te denken een draadloze stofzuiger te kopen voor de bovenverdieping. Omdat ik elke dag het huis van zolder naar beneden stofzuig en ik last heb van nekklachten lijkt me dit erg fijn. De eisen die ik heb zijn:
    -Hij moet net zo krachtig zijn als een gewone stofzuiger.
    -Er moet een soort kruimeldief functie op zitten zodat ik hem ook kan gebruiken voor de trappen.
    -Hij moet fijn in gebruik zijn op vloerbedekking.

En als voorkeur maar geen pre een accu die minimaal wel een half uur mee gaat na opladen.

Wie heeft ervaring en welk merk/model raden jullie aan.

Ik was net aan het googelen en mijn oog viel op de dyson DC62. Maar vind het toch fijn gebruikers ervaringen te vergelijken voor ik er 1 bestel.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Dan zeg ik Dyson!
    Heb hem zelf (nog) niet.
    Wel de normale dyson, maar hoor erg positieve verhalen over de draadloze dyson.

DastyQueen likes this.
  3. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,268
    25,734
    113
    Ik heb pas hierover een topic geopend (over steelstofzuiger) en ben uiteindelijk voor de dyson gegaan.
    Wat een bizar ding zeg. Ik ben helemaal fan :D. En zelfs mijn man vindt hem geweldig. Hij dacht eerst dat ik gek geworden was, omdat hij zo duur is. Maar hij is nu ook om hoor!

Ik heb wel het nieuwste (en duurste:oops:) model. De accu gaat 40 min mee, tenzij ik de powerstand gebruik, dan maar 7 min. (Hij laadt binnen 3,5 uur op.) Maar die stand gebruik ik alleen als het echt nodig is. En hij heeft veel accessoires, zoals een kleine gemotoriseerde borstel. Daarmee heb ik mijn trap binnen 5 min gezogen.
    Ik denk wel dat een goedkoper type het ook fantastisch zal doen hoor. Maar ik dacht, als ik er dan toch één koop, dan maar meteen goed doen, haha.

Als je ING klant bent kan je met rentepunten een kortingsbon krijgen van €50 of van €100. Moet je wel de dyson in de dyson webshop aanschaffen en er zijn nog wat voorwaarden die je in de gaten moet houden, maar dat leverde mij €100 korting op.

Tja, ik kan het dus alleen maar aanraden. Ik vind stofzuigen tegenwoordig bijna leuk :p

DastyQueen likes this.

Share This Page