matrasje

Discussion in 'De babyuitzet' started by Me26, Jun 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    hallo dames
    ben bezig de spulletjes te kopen. hebben ledikantje gekocht maar vraag me af wat voor matras handig is.dus wat hulp gevraagd, zie nl zoveel verschillende soorten.

2. inverw8ting

inverw8ting Actief lid

Jan 3, 2013
    135
    0
    16
    Dat is een hele persoonlijke keuze.
    Wij hebben gekozen voor een aero sleep.
    Ik denk dat je het beste naar een winkel kan gaan en je voor kan laten lichten.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Je hoeft iig geen duur en dik matras te kopen. Tot 3 jaar wegen ze nog niet zoveel dat je een speciale pocketmatras of zo hoeft te kopen.
    Vele zweren bij aerosleep, hier word hij afgeraden. Duur en schijnveiligheid. (Ze zouden er niet in kunnen stikken, hygienischer bla bla).
    Kind kan in een gewoon matras ook niet stikken, molton a 4 euro erom tegen spugen welke zo in de wasmachine kan. Net zo hygienisch.

Hier een matrasje van ikea en 1 van leenbakker. Rond de 40 euro. Die staan goed bekend en zijn ook door (dacht) consumentenbond als zeer goed bestempeld. Deze 2 worden vaak aangeraden.

4. rums

rums Niet meer actief

Hier sluit ik me bij aan.
    Wij hebben ook een ikea matras en zeer tevreden.

5. misty75

misty75 Bekend lid

Jan 16, 2013
    798
    1
    18
    Female
    verpleegkundige
    West-Brabant
  6. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

Dec 2, 2012
    814
    0
    16
    Mee eens.
    Hier een gewoon 'middenmoot' matrasje van de Prenatal. Niet de goedkoopste, die zijn toch vaak net wat dunner, maar ook zeker niet de duurste.

7. peelen1981

peelen1981 Actief lid

Jun 15, 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    Heb er 1 bij leenbakker gekocht en toch een aerosleep

8. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben er een van leenbakker omdat ik daar veel goede verhalen over lees en mooie prijs is. Geen aerosleep.

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Hier ook een koudschuim matras van Babydump. Zou er op letten dat de hoes wasbaar is, maar dat is geloof ik bij 99% tegenwoordig wel zo. Ondanks een molton zijn er hier wel eens ongelukjes geweest en dan is het toch wel fijn dat het even de wasmachine in kan :)

10. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Wij hebben een matras van de Leen Bakker. Vond de Prenatal toch te duur, en Leen Bakker had er 1 met korting die net wat dikker was. Was rond de 40/45 euro maar met de korting iets van 30/35 euro. Weet het niet meer precies.

11. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    bedankt voor de reacties. ga ik is rondkijken. zat zelf te denken idd aan niet te dun maar wel leuk betaalbaar.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier ook van Leen Bakker degene van 39.95 (babymatras Fenne). Lekker dik matrasje en bevalt uitstekend. Ze is een buikslaper en ze is nog niet gestikt, dus het kan ook best zonder aerosleep denk ik zo.

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

Mee eens. Wij hebben een matrasje van de Ikea van ongeveer 40 euro voor in het ledikantje. Wanneer de mini wat groter (en zwaarder) wordt, gaan we wel kijken voor een wat beter matras.

Share This Page