hallo dames ben bezig de spulletjes te kopen. hebben ledikantje gekocht maar vraag me af wat voor matras handig is.dus wat hulp gevraagd, zie nl zoveel verschillende soorten.
Dat is een hele persoonlijke keuze. Wij hebben gekozen voor een aero sleep. Ik denk dat je het beste naar een winkel kan gaan en je voor kan laten lichten.
Je hoeft iig geen duur en dik matras te kopen. Tot 3 jaar wegen ze nog niet zoveel dat je een speciale pocketmatras of zo hoeft te kopen. Vele zweren bij aerosleep, hier word hij afgeraden. Duur en schijnveiligheid. (Ze zouden er niet in kunnen stikken, hygienischer bla bla). Kind kan in een gewoon matras ook niet stikken, molton a 4 euro erom tegen spugen welke zo in de wasmachine kan. Net zo hygienisch. Hier een matrasje van ikea en 1 van leenbakker. Rond de 40 euro. Die staan goed bekend en zijn ook door (dacht) consumentenbond als zeer goed bestempeld. Deze 2 worden vaak aangeraden.
wij hebben een matrasje bij de babydump gekocht....ook geen aerosleep, maar wel een waarvan de hoes gewassen kan worden en die anti allergisch is....mijn vriend heeft nogal wat allergieen dus vandaar alvast zo'n matrasje voor onze kleine meid... geloof dat het deze is die we hebben: ABZ Medicott Matras HR30 Koudschuim 60 x 120 x 10 cm | Polyether/Schuim Matrassen | Baby-Dump
Mee eens. Hier een gewoon 'middenmoot' matrasje van de Prenatal. Niet de goedkoopste, die zijn toch vaak net wat dunner, maar ook zeker niet de duurste.
Wij hebben er een van leenbakker omdat ik daar veel goede verhalen over lees en mooie prijs is. Geen aerosleep.
Hier ook een koudschuim matras van Babydump. Zou er op letten dat de hoes wasbaar is, maar dat is geloof ik bij 99% tegenwoordig wel zo. Ondanks een molton zijn er hier wel eens ongelukjes geweest en dan is het toch wel fijn dat het even de wasmachine in kan
Wij hebben een matras van de Leen Bakker. Vond de Prenatal toch te duur, en Leen Bakker had er 1 met korting die net wat dikker was. Was rond de 40/45 euro maar met de korting iets van 30/35 euro. Weet het niet meer precies.
bedankt voor de reacties. ga ik is rondkijken. zat zelf te denken idd aan niet te dun maar wel leuk betaalbaar.
Hier ook van Leen Bakker degene van 39.95 (babymatras Fenne). Lekker dik matrasje en bevalt uitstekend. Ze is een buikslaper en ze is nog niet gestikt, dus het kan ook best zonder aerosleep denk ik zo.
Mee eens. Wij hebben een matrasje van de Ikea van ongeveer 40 euro voor in het ledikantje. Wanneer de mini wat groter (en zwaarder) wordt, gaan we wel kijken voor een wat beter matras.