vandaag heb ik ook onze box gekregen Toen mijn man hem vanmorgen opzette, dacht ik wat is deze klein , laag bedoel ik dan? Ik hem de plank op het hoogste gedeelte staan, en ik moet echt flink bukken als ik de kleine straks erin wil leggen. De hele box komt laag over, ligt dat aan mij, of zijn alle boxen zo?? in de winkel heb ik daar helemaal niet op gelet trouwens ps: ik ben wel 1.80..
Ik heb deze box ook, volgens mij hebben de meeste boxen deze afmetingen, de hoogte is volgens mij bij de meeste boxen tussen 80 en 85 cm (de box die wij hebben is 85 cm hoog). Ik heb er nooit last van het bukken gehad, maar ben ook wel een stukje kleiner (1.65). Mijn man is langer, maar ik heb hem ook nooit over z'n rug horen klagen. En tsja, ik gebruikte de box best veel maar legde Julie echt geen 30 keer op een dag in en uit de box.
wij hebben die box ook. Ben zelf ook erg lang maar heb er niet zoveel moeite mee. Je hebt soms wel nog iets hogere boxen maar als je kindje dan op de laagste stand erin gaat, kan je bijna niet bij de bodem omdat die zijkant dan in je buik port. Maar hij is volgens mij niet echt lager dan de gemiddelde box.
Wij hebben niet deze box maar onder onze zitten wieltjes (zelf eronder gemaakt door mijn zwager), dus scheelt 10 cm in de hoogte!!