Hallo meiden, Ik ben in verwachting van een tweeling en wilde ze heel graag bij mij op de kamer in het begin. Nu hebben wij niet zo`n hele kleine slaapkamer maar om nou 2 bedjes erin te zetten zag ik ook niet zitten. De gyn. vertelde mij toen over de tweelingwieg.....ben me erin gaan verdiepen en ermee aan de slag gegaan. Hij is nog niet klaar maar het begin is er en ben er nu al helemaal verliefd op!!!! Er komen 2 losse matrasjes in zodat ze een eigen bedje hebben!! Liefs
Wat een onwijs leuk idee. Ziet er al mooi uit. Inderdaad wel practisch elk een eigen matras. Lijkt me voor de tweeling ook fijn om dicht bij elkaar te mogen blijven.
Ha meid, dat is wel leuk bedacht en handig ook toch? Ik vind het er leuk uitzien, lekker gezellie met ze 2en in bed hihih ze zitten sowieso al maanden saampjes, ohh lijkt me zo leuk een 2 ling, iig een fijne zschap verder!!
Wat een leuk idee! En fijn dat de tweeling bij elkaar mag blijven als ze eenmaal geboren zijn! Een tweeling,leuk zeg! Mijn vriend zou een hartaanval krijgen hahaah,die vindt een erbij al lastig! Geniet van je zwangerschap en ben beniuewd naar het eindresultaat! X
Leuk en praktisch. Wij hadden ze alleen de eerste paar weken bij elkaar en daarna niet meer omdat ze begonnen te wisselen van slaapjes. De een had veel meer slaap nodig dan de ander en de ander maakte de een wakker met haar gehuil.
Thanks meiden, @Jucade het is ook de bedoeling dat ze hier alleen de eerste weken in gaan. Boven komt een kamertje voor ze klaar te staan! @all als de wieg klaar is en de dames liggen erin zal ik zeker een nieuw topic openen en een foto showen!! Nogmaals bedankt voor jullie super leuke reacties!!! Liefs
Super goed idee! Geniet van je zwangerschap.. Mijn tweeling wordt morgen, oh ik bedoel het is al 31 januari, 2 jaar ... Het gaat zo snel, maar het is zo leuk en bijzonder een tweeling! Je zal altijd zien dat ze een band hebben, al vanaf de geboorte... Die van mij zijn 2 handen op 1 buik, hebben aan 1 blik genoeg... En kunnen absoluut niet zonder elkaar... Geniet!
Wat slim! Een familielid van mij verwacht ook een tweeling, mag ik je idee pikken of is dat plagiaat ? Ik zal niet zeggen dat ik het verzonnen heb..haha