Ja wij wilden ze dus ook lekker bij elkaar laten liggen maar daar hoor je toch veel enge verhalen over. Dus ik wilde dan maar 2 wiegjes....tot mijn gyn. dus vertelde over dit 2 bedjes maar toch in 1 en een beetje bij elkaar..... Als het eindresultaat met inhoud er is zet ik hier zeker een nieuwe foto neer Nog een week of 14 wachten.... Nogmaals bedankt voor jullie leuke reacties!! Veel liefs
Leuk idee. Vergeet je geen ventilatie in de bodem? (Als je de boxplaat als bodem gebruikt)Anders moet je na elk slaapje de matrassen omhoog zetten ivm luchten. Kraamzorg keurde hierom onze familie wieg af. We hebben een aantal grote ventilatie gaten erin geboord.
Goede tip Lin, daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben. Maar de ledikantjes zijn niet voor niks open natuurlijk aan de onderkant.
Zeker goede tip Lin, Ik zal mijn man vragen er een paar gaten in te boren. Echter lag mijn dochter ook in een familie wieg waar een dichte bodem in zat maar hier heeft de kraamzorg niet eens naar gekeken..... maar zal het zeker gaan doen!! Bedankt