Box van Ikea?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dahlia, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Heeft iemand enig idee of Ikea babyboxen verkoopt?
    Ik ben op de site aan het kijken maar daar zie ik er geen, en ik kan me toch eigenlijk niet voorstellen dat ze die niet verkopen?

Op Marktplaats kan ik er geen één vinden. Of alleen maar lelijke. Bij de kringloop stonden ook alleen maar lelijke en versleten.
    Ik wil er niet zoveel geld aan uitgeven. En het liefste heb ik een witte. Iemand een idee?

En weten jullie waar ik een goedkoop traphekje kan vinden? Op marktplaats zijn ze kennelijk in mijn buurt ook allemaal 'uitverkocht' en ik zag dat je normaal gesproken toch al gauw 30-40 euro voor een traphekje koopt.

Dit heb ik nodig omdat ik gastouder word binnenkort als alles rond is.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nog nooit 1 gezien bij Ikea.

Edit: vanaf morgen verkopen ze trouwens traphekjes bij de Lidl voor 24,99 euro. Geen idee of dat goedkoop of duur is want ik woon gelijkvloers. Moet je wel snel zijn denk ik, wanneer je er 1tje wilt hebebn.

3. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Nee Ikea heeft geen boxen!

Waar woon je? Mn moeder heeft er nog 1 staan als het goed is, is een witte maar wel erg oud. Anders een andere kopen en overschilderen?

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Provincie Groningen! Oververven vind ik teveel werk, dus dat is geen optie.

Ik vind het wel vreemd dat Ikea geen boxen heeft. Waar stoppen ze in Zweden hun kinderen dan in?

5. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    euh ze hebben in Zweden ook vast wel een babywinkel toch?

Oh Groningen is helemaal het uiterste van ons! Dat word m niet.....

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zweden heeft ook nog andere winkels dan Ikea ;). En wie weet gebruiken ze daar geen boxen, zou ook nog kunnen, is ook niet persé nodig.

Ik vind het erg jammer dat ze geen wiegjes bij Ikea verkopen. Zou echt een gat in de mark zijn voor ze volgens mij.... maar goed, dat gat hebben ze niet echt nodig, volgens mij heeft Ikea niets te klagen :)

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Umm, dankje voor je tip. Ik vind 25 euro ook vrij prijzig. Ik moet er drie hebben namelijk. Dus het liefste iets via marktplaats of als het nog ergens goedkoper is....

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    25 euro voor een traphekje is spot goedkoop. Denk niet dat je ze ergens anders goedkoper zult vinden. Zelfs niet op marktplaats ben ik bang.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ach op mp moet je geluk hebben. Ik had gisteren gereageerd op twee traphekjes voor 15 euro. Helaas waren ze net verkocht toen ik mailde. Dus het kan wel!

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

idd traphekjes zijn onwijs duur. wij hebben ze van ikea en daar waren ze nog 40 euro. box wij hebben een witte van babydump van 100 euro geloof ik. heel stevig ding. tja en goedkoper... toch blijven zoeken op mp denk ik. succes

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

boxen heb ik nog nooit gezien bij ikea

ik heb hier een witte box maar die was mij al 300 euro en ga hem echt niet weg doen voor een appel en ei haha..
    maar ja staat niet in de weg en wie weet wat er nog meer gebeurd...

traphekjes moet je ech geluk hebben om ze voor 15 euro per twee te kunnen kopen...
    vins 25 euro ook echt niet duur
    wij hebben er 4 nodig hi hi...

12. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Heb je al bij regionale prikborden gekeken? Online en in supermarkten?

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

@ Waardevol, krijg je daar geen vergoeding voor van het GOB?
    Ik ken namelijk GOB die ervoor zorgen dat jij geld krijgt om spullen aan te schaffen.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nee ik heb het nagevraagd en ik krijg er helaas geen vergoeding voor.

15. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    boxen heb je ook bij hema . nl, zijn alleen wel 140 euro :S wel wit :D

16. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik geloof dat boxen helemaal niet worden gebruikt in Ikea? MariekeV die hier ook op het forum zit en in Zweden woont vertelde volgens mij een keer dat zij een box uit NL had omdat ze die in Zweden niet kon krijgen.

Ik heb trouwens de box ook eigenlijk nooit gebruikt voor Lena en je kan echt prima zonder. Heb hem nooit gemist.

17. EmyD

EmyD Niet meer actief

Op het moment in de aanbieding bij prenatal voor 25,99 (dus idd duurder dan 25 euro.. ;))..
    Zie folder; Prenatal | Folder

18. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Als je gastouder bent,is een box echt SUPER handig..Je hebt hem dan echt wel nodig!Dit omdat je(ik zoizo)op 4 of 5 kindjes past per dag..
    Ik zal ook niet voor een al te goedkope gaan als ik eerlijk ben,je bureau geeft je dan misschien geen geld(mijne ook niet)maar je kan het het einde van het jaar wel terug krijgen van de belasting,oftewel een gedeelte.

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik ken iemand die gewoon het goedkope bedje van ikea heeft gepakt voor als box gebruikt. Het kindje hoef ja niet de hele dag in de box te liggen. Hier ligt Quinn er niet zo vaak in eerlijk gezegd.

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nee ik snap dat het kind niet de hele dag in de box hoeft. Maar als ik meer kinderen in huis zou hebben huppelen dan is het ook niet zo'n goed idee om een baby op een kleedje op de grond of in een wipstoel te leggen. Dus eigenlijk denk ik dat die box echt nodig is.

Deel Deze Pagina