Box van Ikea?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dahlia, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee dat bedoel ik voor b.v ff snel ergens veilig te leggen is de box ideaal maar waarom koop je niet een goedkoop bedje bij de ikea en zet je die in de woonkamer op heeft ongeveer hetzelfde als een box alleen de box is vierkant of rond en die is dan langwerpig. Of ik zou zo'n box gaan halen wat ze vaak bij centerparcsen hebben die kun je zo in de vooraadkast op bergen

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wat ook handig is...is een tweeling box! die heb ik toen gehad en die was super groot..Als je meerdere baby's hebt dan hebben ze plaats genoeg:) ik heb die toen op marktplaats voor 15 euro gekocht

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Maar die tip van dat bedje vind ik eigenlijk wel een goede :D! En die zijn bij de ikea volgens mij ook helemaal niet zo duur wat ook mooi meegenomen is ;).

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    zag er laatst eentje staan in het snuffelhoekje hier bij ikea stond er ook eentje voor 10 euro...was het show model

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Het handige zou wel zijn als het ook makkelijk uit elkaar te halen is. Ik weet niet hoe een centerparcsbedje eruit ziet? Die is makkelijk uit elkaar te halen?

Want in de weekenden laten we hem denk ik liever niet staan. Tenzij wel zelf natuurlijk een keer een baby krijgen....

Een bedje lijkt me dan weer zo klein in de woonkamer, daar past denk ik niet eens een babygym in. Of wel? Anders kunnen we het altijd nog overwegen.

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    zag er laatst eentje staan in het snuffelhoekje hier bij ikea stond er ook eentje voor 10 euro...was het show model.

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

nee die klap je zo in mekaar.

Me moeder heeft zelf ook een inklapbare box als ze hem op heeft staan lijkt het gewoon een normale box. maar als ze hem uitmekaar haalt(3minuten werk) is ie zo ergens tussen te schuiven. super handig!

CP bedje is ook inklapbaar

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
  9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ mamabeer, dat zou wel handig zijn.

@ Hanneke, dankje voor de tip. Die had ik zelf ook al gezien. En als we niks anders kunnen vinden dan gaan we die denk ik maar kopen, dat is wel de goedkoopste nieuwe op internet denk ik.

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik zal eens vragen waar ze die vandaan heeft ze komt toch morgen

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok thanx!

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik probeer even een foto ervan te plaatsen

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hij staat in mijn album(van alles) daar zie je ook hoe je hem uitmekaar haalt is een klik systeem je moet de pinnetjes helemaal indrukken en dan kun je hem uitmekaar halen(vorenaan zie je zo'n klein knopje zitten) geen angst hij valt niet uitmekaar bij 1 drukje:) je moet echt drukken en schuiven. Je kan de box ook hoger zetten. Is een heel veilig ding. ik schrok namelijk ook toen mij moeder vertelde over haar inklapbare box haha. Als ze hem inklapt zet ze hem gewoon in haar kleerkast:D

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ mercedes, ik heb even gekeken maar ik kon niet vinden hoe duur de verzendkosten zijn. Want bij de link van hanneke word de box gratis verzonden, dus ik weet niet of jouw box daar dan duurder van word.

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankjewel dat je een foto ervan geplaatst hebt speciaal voor mij. :D
    Als ik er naar kijk dan ziet dat er inderdaad wel simpel uit. Je weet niet waar je moeder het gekocht heeft? :( En zijn die er ook in het wit?

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
  17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik kan je bijlage niet openen. :(

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nee klopt had het in de gaten, je mag niet kopieren van de babywalz site...nu dus even print screen gedaan en via paint erin gezet ;)!

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Enne *kuch kuch* heb even gekeken in het album van Mamabeer, en kan aan mij liggen, maar hij lijkt er wel erg op he?

Deel Deze Pagina