Box van Ikea?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dahlia, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Lijkt inderdaad erg op de box in het album van mamabeer.
    Allen vind ik 100 euro wel erg veel geld. Als het nu voor ons eigen kind was. Maar die hebben we nog niet.....
    Het is maar voor mij als gastouder. Vind het echt teveel geld, aangezien ik nog een heleboel moet kopen, zoals:

- nog een ledikantje
    - speelgoed
    - traphekjes
    - bedtextiel
    - kinderstoeltjes
    - bestek en bordjes etc....

Dus kortom heb nog een boel nodig en wil er niet handenvol geld aan uitgeven. Zoveel centjes hebben mijn man en ik op dit moment ook niet ivm veel tegenslagen de laatste maanden en maadag is onze auto nog apk-gekeurd, ook alweer bijna 1000 euro. Dus wil het voor mij als gastouder niet al te duur maken...
    Dus ik ga nog de komende week nog flink zoeken op mp.

Thanx voor jullie tips.

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Heel begrijpelijk! Zou gewoon kijken wat er te koop is, en ook gewoon winkels kijken, daar zijn vaak ook aanbiedingen van bijv showmodelen.

En of het nu nieuw is of van mp als het maar deugdelijk is, dan is het prima toch :D!

Ik ga in ieder gevan mn bedje opzoeken ;)!

Voor die 30 euro dat die ander box goedkoper is heb je overigens bij de ikea een bedje ;)!

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    lijkt erop maar deze word 1 klein pakketje. ik weet in ieder geval wel dat mijn moeder nooit 100 euro voor een box zou uitgeven. Ik weet echt niet waar ze hem gekocht heeft volgens mij was dat via een site wat normaal bedjes leverd in vacans solei en toen heeft ze erna gemaild of ze toch zo ook een bedje kon kopen en dat kon toen

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    die kan ik je opsturen tegen alleen de verzend kosten ik heb overvloed van bordjes die nog nooit gebruikt zijn hetzelfde als bestek. Weet niet of mensen denken of we geen borden hebben voor de kinderen maar heel veel mensen doen het ons kado:( speelgoed krijgen mijn kinderen noooooooooit:)

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik ga naar me bed toe :) morgen vroeg eruit bloed prikken :(truste

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
  7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ikea heeft wel boxen verkocht vroeger. Wij hebben er eentje van iemand over gekocht vorig jaar als extra box ook.
    Helaas is hij niet wit.

8. mieppie1

mieppie1 Actief lid

9 nov 2009
    159
    0
    0
    roermond
    Bij de kringloop hier stonden ook een boel goedkope boxen, misschien bij jullie ook wel.

Helaas hebben we de onze net weg gedaan:(

Heb hem trouwens ontzettend veel gebruikt.Heerlijk een rustige , veilige plek voor kindjes, zeker als je meer kindjes rond hebt lopen!!

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben onze witte box net opgeborgen, Valerie wilde er niet meer in.
    Maar we willen hem nog wel gebruiken voor als we een 2de kindje krijgen.
    Dus die van ons is nog niet te koop ;)
    Denk dat je ook geen super mooie moderne box hoeft te verwachten voor weinig geld.

Misschien is dit wat? Helaas niet wit:
    Marktplaats.nl > grenen box verstelbaar - Kinderen en Baby's - Boxen

Marktplaats.nl > box - Kinderen en Baby's - Boxen

Dit is een witte en ook nog inklapbaar! Wel een wat ouder model, maar niet duur:
    Marktplaats.nl > Mooie witte box met boxkleed - Kinderen en Baby's - Boxen

Deze is ook inklapbaar:
    Marktplaats.nl > Grote houten box - Kinderen en Baby's - Boxen

Trouwens....ik zou geen campingbedje gebruiken als box.
    Als kinderen een bepaalde leeftijd hebben vinden ze het erg fijn om zich aan de spijlen van de box omhoog te kunnen trekken.

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij gaven ons campingbedje mee naar de gastouder. Vind dat je als vraagouder ook wel een stukje de gastouders tegemoed moet komen.

Waardevol ik vraag nog even na bij een vriendin. ZOu makkelijk zijn we wonen toch in dezelfde plaats.

Enne kijk eens bij de kringloop hebben ze soms ook hele mooie spullen die niet duur zijn.
    Ik pb je als ik iets weet wat je kan overnemen enz.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hey Lin78, dan wonen wij ook in dezelfde plaats ;)
    Maar een campingbedje meenemen naar de gastouder vind ik wel een heel gedoe hoor.
    Was blij dat onze gastouder zelf een bedje had....vind ik eerlijk gezegt ook wel normaal.

12. randi

randi Niet meer actief

is mischien een reisbedje geen idee? mijn mama gebruikte dit zowel als box gewoon een kleedje erin en speelgoed en later als bedje. het is opplooibaar en als je dochter eens ergens op vakantie gaat ofzo of jullie dan kan het ook mee. de reisbedjes kan je vast goedkoop vinden 2de hands

weet niet of het in nederland de gewoonte is maar hier in belgië wordt er vaak als de baby geboren is een geboortelijst aangemaakt bij een babywinkel of dreamland ofzo. daarop zet je allerlei spulletjes op die je nog nodig hebt en kraambezoek kan dan daaruit (is natuurlijk nooit verplicht) een kraamcadeau kiezen. is wel zo gemakkelijk want je weet dat je dan iets koopt dat die persoon teminste kan gebruiken

veel succes

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Grappig Consider. Woon jij in de buurt waar waardevol heeft gewoond of nu woont? Of aan de andere kant van onze prachtige stad?

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Een campingbedje hebben ze nu voor 30 euro bij babydump. Je zou het altijd tijdelijk als box kunnen gebruiken.

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Sorry dat ik vannacht ineens weg was! Ik wilde bijna naar bed gaan maar wilde nog een paar berichtjes posten, maar de internet van die fijne Ziggo lag er zomaar uit het niets af! Vanmorgen ook nog. En hij doet het net sinds een uurtje weer. Vandaar dat ik nu weer volop online ben.

@ Lin, wist jij niet dat Consider ook uit dezelfde woonplaats komt? Wel grappig he?

@ mamabeer, wat lief dat je me speelgoed aanbied. Wat heb je voor speelgoed?

Consider had het al over bordjes en bekertjes en bakjes en zo van de Ikea voor 1 euro, dus die ga ik daar halen. Thanx voor de tip consider!

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb trouwens liever een ledikant als een campingbedje, omdat je een ledikant beter kan schoonmaken. Toch bedankt voor de tips.

Ik blijf nog mooi even zoeken bij de kringloop en op marktplaats.
    Ik ben ook wel een beetje kieskeurig hoor. Ik wil namelijk mooi spul voor weinig geld. Vooral de box moet mooi zijn omdat die hier in de woonkamer komt te staan.

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oja nog ff over boxen van de kringloop:

ik heb gekeken bij de kringloop in onze woonplaats en er stonden wel een stuk of 5 boxen te koop. Maar er zat er geen tussen die ik mooi vond. Het hout was bij allemaal versleten en ze hadden allemaal een voor mij lelijke kleur. Ik heb echt het liefst gewoon een witte.

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nee waardevol dat wist ik niet. Nog meer mensen uit onze woonplaats hier aktief?

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Niet dat ik weet. Ik weet wel dat er ook iemand woont in onze buurplaats.

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Je zou de box ook kunnen verven..
    Heeft een vriendin van mij ook gedaan, en het valt echt heel erg mee.
    Denk dat een mooie witte box voor weinig geld erg moeilijk wordt.
    Vond je deze ook niks?
    Marktplaats.nl > Mooie witte box met boxkleed - Kinderen en Baby's - Boxen
    Even dat walgelijke boxkleed eruit denken.....
    Hij is wel inklapbaar!

Of gewoon een nieuwe, of mooie maar duurdere box kopen op marktplaats...die je hopelijk ooit ook voor je eigen kindje kan gebruiken?
    Of later weer goed kunt doorverkopen op marktplaats.

Deel Deze Pagina