Of deze: Marktplaats.nl > witte box z.g.a.n.!! - Kinderen en Baby's - Boxen Mooie wite box met boxkleed. Ze vragen er wel 70 euro voor...maar wie weet gaan ze ook wel met 50 akkoord.
Ik heb eventueel nog wel een speel tafeltje die je voor 5 euro mag overnemen! Valerie is er op uitgekeken: Marktplaats.nl > Mooi speeltafel / activiteitentafel van Smoby - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Educatief en Creatief
@ consider. dankje voor de tips. Ik had die link van die eerste box nog helemaal niet gezien. Terwijl ik elke dag kijk in een straal van 25 km. Ik heb erop geboden. Er was helaas ook al iemand die de vraag prijs heeft geboden, dus ben benieuwd... Ik stuur je over dat speeltje even een pb'tje.
Soms kun je beter even een mailtje naar de adverteerder sturen. Dat werkt wat sneller dan wachten of ze reageren op je bod. Gewoon sturen dat je akkoord gaat met hun vraagprijs en wanneer het hun schikt dat je even kunt kijken.
Trouwens...heb ook nog wel een nieuwe aankleedkussen hier liggen die ik nooit gebruik. Had er 2....dus als je wilt, mag je die wel gratis hebben.
Hier in Zweden is het de gewoonte om kinderen gewoon in een kast op te sluiten Hahahaha... nee geintje natuurlijk! Hier in Zweden heb je wel iets vergelijkbaars maar dat is of van stof of het is een soort hekwerkje wat je neer kunt zetten zonder bodem erin. Maar weinig mensen gebruiken die dingen en ze zijn niet goedkoop. De box zoals wij die kennen, verkopen ze hier niet dus IKEA kent ze idd niet. Ze zijn nu net wel begonnen met slaapzakjes maar dat hebben ze volgens mij van in Nederland opgepikt want dat kennen ze hier ook helemaal niet.
@ consider, ik had hem ook gemaild inderdaad. Geboden en gemaild, en ik heb ook al reactie terug dat de persoon die voor mij heeft geboden de box op zou halen maar zijn afspraak nog niet nagekomen is. Als die persoon maandag nog niks heeft laten horen, dan is de box voor mij. Dat aankleedkussen wil ik ook wel hebben. Krijg je van mij een tientje voor het speelding en het aankleedkussen, goed? Ik had al van iemand anders eigenlijk ook al een aankleedkussen gekregen, maar die stinkt heel erg muf, die heeft zo te ruiken jaren in de schuur gelegen of zo. Vind ik niet echt fris. Kreeg ik van iemand van mp erbij toen ik een ledikantje kwam ophalen. Het moet wel fris zijn vind ik. Dus die doe ik dan maar lekker in de container. @ MariekeV, in de kast? Foei! Apart hoor dat ze in Zweden geen box kennen, en dat de slaapzakjes net gemaakt gaat worden, zijn erg handige dingen juist.
Nu we toch aan het aanbieden zijn ik heb nog 2 licht roze aankleedkussenhoezen liggen, nog nooit gebruikt, alleen uit de verpakking gehaald, een keer gewassen en toen in de kast gedumpt (waar ze nog altijd moeten liggen volgens mij). Dit omdat ik graag twee dezelfde wilde en het dus twee verschillende bleken te zijn. 1 is van badstof en 1 lijkt wel iets van velours ofzo. Als je ze wil hebben (of iemand anders die dit leest intresse heeft) je mag ze gratis hebben, als je ze wil stuur ik ze naar je op ! Maarja, het is wel roze... dus tja !
Dankjewel voor je aanbod maar ik denk dat ik voor het 'gastouderschap' niet kies voor hoezen om het aankleedkussen heen. Dit omdat er natuurlijk dan steeds andere kinderen opliggen en het niet goed schoon te houden is als je perongeluk poep knoeit op de hoes. Dan blijf ik aan het uitwassen. Misschien doe ik dat later voor mijn eigen kinderen wel hoor. Hoop dat het aankleedkussen alleen niet te koud is voor de kids... Anders zet je ze neer in het aangeboden subtopic. Misschien is er dan wel gelijk iemand die het wil hebben. PS. Sorry dat ik vannacht zo plotseling weg was. Komt dat internet er ineens af lag.
Haha, helemaal prima! En nee zet het niet zomaar bij aangeboden ! Haha! Dan zoek ik liever iemand die ze echt kan gebruiken enne jouw vond ik een goede kandidaat ! Kussen alleen vind ik wel erg koud overigens. Wij hebben daarom die hoezen idd en daarover een hydrofielluier liggen, gooien die gewoon elke dag in de was ! Maar ik snap je wel idd, zijn toch allemaal verschillende kindjes en als je evt knoeit is dat niet zo fris. En de hoes alleen kan je lekker steeds even met een sopje afdoen ! En dat je weg was vannacht, heb ik niks van gemerkt. Ik heb na het plaatsten van dat berichtje afgesloten namelijk, was wel weer laat genoeg voor deze mama hier !
Haaha.... wat grappig dat je mij een goede kandidaat vond. Ik denk dat als een kind in z'n nakie op het verschoonkussen zou moeten liggen, het wel koud zou hebben, maar dat het ff met een schone luier verwisselen wel meevalt, dan raken in principe alleen even de blote billetjes het kussen hooguit. Ik denk dat ik met uit en aankleden wel even een doek of zo eronder leg. Anders zitten die kleintjes zo te bibberen. Maar dat komt denk ik niet vaak voor, want bij mij gaan ze natuurlijk niet in bad. Op een gegeven moment las ik je berichtje dat je op bed ging. En ik wou je nog ff gedag zeggen en toen was ik helaas ongewenst offline. Vandaar. Vond het van mijn kant een rare manier van weggaan. Maar gelukkig had je het niet door.
Dat is lief van je! Krijg je van mij er een gratis aankleedkussen hoes bij, had ik ook 4 van! Kun je zelf kijken of je hem wilt gebruiken of niet, zonder hoes is het wel een beetje koud in de winter.
Ben nog ff voor je aan het speuren...en je kunt ook voor 59 euro een nieuwe witte box kopen! Marktplaats.nl > Nieuwe babybox "Sanne" kleur naturel, koloniaal of wit - Kinderen en Baby's - Boxen
Op de peuterspeelzaal hebben ze een handdoek liggen zodat de kindjes niet met hun blote billetjes op het aankleedkussen liggen.
@ consider, dankje voor de tip over de box. Vind hem eerlijk gezegd wel erg duur om aan te schaffen. (maar hij is wel goedkoop hoor omdat hij nieuw is). @ Lin, zou ook kunnen idd.