Bij D. hadden we de box paar weken voor datum staan en is niet weggegaan. Toen L. 14maanden was is de box in de kamer weggegaan, in de stuurhut staatie nog. Als er nog een nr3 komt komt de box er ook voor de datum te staan
Hier opgezet met 34 weken ook zodat onze hond eraan kan wennen. Ben ook van plan dat ze overdag eens in de box kan slapen
Wij krijgen de box als een traditie van de broers en zussen. Dit gebeurt meestal als de baby een paar maanden is. Nu ben ik een 'lastige' schoonzus, want is wil de box graag vanaf het begin in huis hebben. Als het goed is krijgen we de box nu als de baby net geboren is. Dan kan de kleine beneden gewoon in de box liggen en dat lijkt me erg fijn
Wij hebben 2 boxen: 1 op zolder en 1 in de woonkamer. Die op zolder is voor als ML achter zijn pc zit/zit te hobby-en en even op de kleine moet passen. In de woonkamer is gewoon handig om de kleine even in te leggen als je iets moet doen. Beide boxen hebben wieltjes. Lijkt ons erg handig. Hoelang ze precies staan weet ik niet meer. We hebben ze beiden via MP gekocht en ze staan in ieder geval al sinds we hier naartoe zijn verhuisd, zo'n 3 weken geleden. Ik zit alleen nog te dubben over een boxmatras, zodat ze lekker zacht ligt. Maar misschien dat een extra deken ook voldoende is. Boxmatrassen zijn wel te koop via internet, google maar eens. Er is overigens wel een hoop verschil in diktes en prijzen!