welke flessenwarmer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Flashyfly, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Er zijn zoveel verschillende flessenwarmers te koop, welke kunnen jullie aanbevelen?

Ik gebruik medela flesjes. circa 5 minuten opwarmtijd (geen 20minuten ofzo)
    Niet te duur want hij zal circa 3 dagen in de week worden gebruikt, als ik werken ben en geen BV kan geven.

In een pannetje au bain marie duurt best lang, en dan weet ik nog niet of het de juiste temperatuur is.

Bedankt voor jullie tips.

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Wij hadden er een van prenatal en die deed het prima.

3. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Hier ook die van prenetal aangeschaft. Kunnen de meest voorkomende flesjes is en je zou hem ook in de auto kunnen gebruiken met de bij geleverde autoadapter. Aanschafprijs: 30 euro

4. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik heb tweemaal de Avent fleswamer gekocht, eentje voor thuis en eentje voor bij mijn ouders. 7,50 per stuk via marktplaats. Binnen 4 minuten op temp bij borstvoeding uit de koelkast en slaat automatisch af als de juiste temp bereikt is.

5. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    passen hier alleen de avent flessen in?
    Of ook andere flessen?

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik heb nog een avent flessenwarmer tekoop mocht je intresse hebben pb maar... Vond t erg fijn in gebruik.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

uh... geen? Gewoon warm/heet water...

geldklopperij vind ik het

8. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Magnetron.

9. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik heb alleen difrax flessen, passen prima. Je kunt er ook de binnenste plastic "houder" uit halen en dan passen er zelfs groentenpotjes in.

10. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Volgens mij wil ze de flessenwarmer gebruiken om BV op te warmen, tenminste, zo begrijp ik het uit het verhaal. Dan mag een magnetron volgens mij niet.

Wij hadden ook die van de Prenatal, beviel prima.

11. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Magnetron is geen enkel probleem. Zolang je het kort opwarmt en tussendoor even zwenkt.

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Met borstvoeding is het wel zo fijn dat je het goed verwarmt. Als je het in een bakje kokend water zet dan moet je continue draaien en zwenken om de buitenste melk niet te heet te laten worden, beetje zonde van je melk waar je hard voor kolft!

13. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik vind het geen geldklopperij hoor, voor ons ritueel is het ideaal. De kleine geeft aan dat hij honger heeft, ik zet de fles in de verwarmer, haal hem uit bed, even knuffelen, luier verschonen... en de fles is precies op temperatuur zonder dat ik heb hoeven schudden of water heb hoeven koken of iets dergelijks.

14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vandaag even een wat oudere van Philips geprobeerd van een vriendin. Wil er ook 1 aanschaffen en mocht even kijken of dit werkelijk makkelijker is voor mij (nouja het is voor als papa alleen is met haar of als mijn moeder oppast).
    Vond het erg prettig, meisje werd wakker dus flesje afgekolfde melk in de flessenwarmer gezet, luiertje verschoont en het flesje was klaar om door papa gegeven te worden zonder steeds te hoeven zwenken en tussendoor voelen of de temperatuur goed is.

Alleen in deze pastte het tommee tippee flesje niet zo heel makkelijk dus als je brede flesjes hebt, is het wel handig om daar op te letten (ervaringen zijn erg welkom ;) ).

Ik lees even mee :).

15. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    heb er ook 2 van prenatal. 1 thuis voor papa en 1 bij oma. Gebruiken Avent flessen.
    Ideaal

16. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Heb net die bij prenatal gekocht, voor €30,-.
    Valt nog mee. Straks geeft ML het flesje dus ik zal mijn ervaring nog wel even delen.

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is dat die van prenatal zelf? weet je of daar eventueel de tommee tippee flesjes in passen?

18. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Hier sluit ik me bij aan. Ik heb er nog een staan, nieuw in doos. Nooit gebruikt. gewoon water koken en dan met de kraan afkoelen, heel simpel.

19. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ik ben tevreden! de flessen van Medela passen erin, in de winkel zeiden ze dat alle flessen erin passen. Het bakje is breed genoeg. Lekker snel op de juiste temp. Geen gedoe, wat mij betreft een prima aankoop!

20. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ik geef borstvoeding en die mag je niet met gekookt water warm maken, dan gaan de goede stoffen verloren.
    Met flesvoeding is een waterkoker en een kraan natuurlijk ideaal.

Deel Deze Pagina