hoi gister een hele mooie luiertas gekocht van little comapany, bij de prenatal, ben er helemaal blij mee, alleen niet terug te vinden op internet, hij is fel groen met bruin... maar wat stop je allemaal in je luiertas? iemand tips? xxx
Luiers uiteraard, doekjes, creme, setje extra kleertjes, eventueel voeding, spuugdoekje, slabbetje, speeltje, etc. Ligt vooral aan waar je naartoe gaat en hoelang.
Als ik weg ga dan zit er in: flesje en voeding, spuugdoekje, slabbetje, extra kleertjes en romper, hydrofile luier, luiers, doekjes, speentje, creme voor de billetjes. Dat was het geloof ik wel. Normaal heb ik altijd mijn eigen tasje ook nog bij me maar nu gaat die inhoud ook in de luiertas dus hier is ie altijd vol
2 luiers per kind, billendoekjes en 2 voedingen voor de jongste. That's it. Als ik wat anders nodig heb koop ik het wel.
luiers billendoekjes billenzalf luierzakjes verschoonmat hydrofieldoek spuugdoekje slabbetje flesje en voeding (ik geef borstvoeding) extra set kleertjes mutsje en vestje dat is het ongeveer denk ik hangt een beetje van de leeftijd van je kindje af en natuurlijk hoelang je weg gaat
Ik heb er in zitten: *Verschoonmatje *5 luiers *Luierdoekjes *Luierzakjes *Extra set kleertjes & romper *Mini potje sudocreme *Flesje desinfecterende gel (voor als je je handen niet kan wassen) *hydrofielluier *slabbetje *speeltje *reserve speentje En als ik lang weg ga en me grote luiertas mee heb (heb er 2 ) dan gaat de draagzak er vaak nog bij.
-luiers + doekjes +zalf -eventueel reeds klaargemaakt flesje -reservekleertjes: zeker een romper, en dan een boxpakje ofzo -speentje -als ze wat ouder zijn slabbetje en eventueel eten (potje bvb) -hydrofieldoek (is voor zowat alles wat je kan bedenken een redmiddel ) -eventueel klein speeltje -wat ik altijd bij heb maakt niet uit hoe oud ze al zijn; thermometer en een paracetamolzetpilletje en je eigen 'rommel'
luiers, flesje, isolatie...dingetje, extra speen, extra kleertjes, hydrofylluier, billendoekjes zalf..dat is het wel denk ik
luiers, billendoekjes, snoetenpoetsers, verschoonmatje, hydrofiel, setje schone kleertjes, flesje, melkpoeder, evt eten (potje, fruit, liga, broodje etc), spuugdoekjes, slabbetje, speeltje(s), evt muts (afh.van weer), speentje
Luiers, billendoekjes, hydrofielluiers en/of spuugdoekjes en extra setjes kleding. Meer nam ik nooit mee !
Mag ik vragen hoe groot jullie tassen zijn? Hihi, ik kan het allemaal helemaal niet kwijt in de 'gratis verzekeringstas'
hihi, sinds ik 2 kinderen heb (jongste is 4 weken, oudste 15 maanden) heb ik een oilily weekendtas als luiertas. Echt, voor : 2 maten luiers, totaal 6 stuks spuugdoekjes vochtige doekjes 1 setje kleren per kind speelgoed voor de oudste draagdoek eten en drinken voor de oudste 2 speentjes matje reiniging zonder water is dat echt nodig bij een middagje shoppen of naar een verjaardag. Ja, het is een hoop zeulen
euh ik geloof zo'n 34x38 cm, en 15cm diep of breed. Nu ziet ze er zo uit vanbinnen (wat zit er in: reservekleding voor een driejarige; jeansbroek, ondergoed, t-shirt; vochtige doekjes, slab, portefeuille, gsm en nog wat kein grut van mezelf), maar er kan nog zat rommel bij, en als de baby geboren word dan zal ze goed vol zitten Tas zelf zie je ook in mijn album
kwam ik net tegen: Luiertas Checklist De luiertas. Je kreeg hem cadeau bij de kinderwagen of je hebt hem zorgvuldig uitgezocht. De vraag is: Wat stop je er allemaal in? Met deze handige checklist heb je alles wat je nodig hebt bij de hand! Basics * Dagvoorraad luiers neem er altijd méér mee dan je in eerste instantie nodig denkt te hebben. * Verschoonmatje hoort meestal bij de luiertas * Billendoekjes * Billenzalf * Wegwerpzakjes voor vieze luiers of kleertjes * Zeep zonder water * Spuugdoekjes ook hier geldt; liever te veel dan te weinig. * Twee setjes schone kleding vergeet de sokjes niet, die raken om één of andere altijd kwijt! * Dekentje om je kindje toe te dekken en voor wat privacy tijdens borstvoeding. * Speen * Knuffel(doekje) * Speeltje Bij borstvoeding * Borstkompressen Bij flesvoeding * Melkpoeder * Water bronwater of gekookt * Flesje * Extra speen - hygiënisch verpakt Als je uk wat ouder is * Babyvoeding * Plastic lepeltje * Drinkbeker * Gezond tussendoortje bijvoorbeeld wat fruit, een Liga etc. * Smoelendoekjes Voor Mama * Schoon T-shirt voor ongelukjes. * Flesje water * Tussendoortje voor wat extra energie. * Wegwerpcamera voor al die onverwachte mooie momenten. En in de juiste luiertas gaat dat allemaal passen!
jahoor ik heb regelmatig gestaan dat er twee luiers in een half uur vol waren (zo net na elkaar) ik neem er zeker 5-7 altijd mee (zelfs voor een kort bezoekje) thermometer, PCM zie ik maar bij 1 iemand staan geloof ik heb ik ook ALTIJD bij.. Hij is hier altijd bom en bomvol (formaat grote oililytas)
Hier zit er standaard; - Setje extra kleding - Luiers - Billendoekjes - Speentje - Flesje en voeding - Billen cremé - Slabbetje - Knuffeldoekje of rammelaar