Heeft er iemand ervaring met de flesjes/speentjes etc. van de Etos? Ik zie ze nu in de aanbieding en kom nou toch wel heel erg in de verleiding om ze te kopen. Mijn zus raadde me Avent flessen aan maar die vind ik zo giga-duur.. Ben nu dus benieuwd naar ervaringen en verschillen tussen hele dure en goedkope flessen.
door mijn werk op een kinderdagverblijf krijg ik de kans om veel flessen uit te testen , nu vind ik persoonlijk de etos flessen echt waardeloos, ze lekken, spenen zuigen vacuum en het maakt niet uit hoe los je de dop ook hebt. Avent vind ik zelf heel prettig, de spenen zijn zowiezo steviger dan die slappe krengen van het etos merk en zuigt dus ook niet vacuum. Difrax flessen zijn ook wel ok, enkel lastig met 3 standen speen door de bocht die in de fles zit.
Bij de voorlichtingsavond over voeding liet mijn vk een flesje van de etos zien (1 euro geloof ik) die schijnt een wat langer speentje te hebben, wat vooral voor pasgeborenen heel fijn schijnt te zijn. Maar ik heb er totaal geen ervaring mee moet ik je zeggen.
ik vind ze erg fijn, dacht ik... tot ik een post hierboven las en dacht, hm dat heb ik ook sinds ik deze flessen gebruik. De speen trekt idd erg snel en vaal vacuüm en als ik hem NOG losser draai gutst alles langs de speen af. Ik ben erg anti avent. Heb met het kolven de dodi, bibi en kruidvat gebruikt en die van de kruitvat beviel erg goed!! (onze meid was te gulzig en die van de kruitvat was lekker sloom) Nu ga ik dus maar weer kruitvatflessen halen Liefss, Taliaa
Die Etosflessen vind ik waardeloos, had er eens eentje gekocht voor erbij, als reserve in de verzorgingstas. Ding lekte, trok vaccuüm en ze werd daardoor erg gefrustreerd. Avent, Difrax en Tommee Tippee bevielen hier goed. Op die van Difrax zette ik ook wel Kruidvatspenen.