Box voor luierdoekjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pientje1, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

    BabyBergen Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik heb er 1 van (?) met woezel en pip erop
    echt een ideale doos, is ook al tig keer gevallen maar stevig genoeg
     
  2. tresje

    tresje Fanatiek lid

    13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik vind die boxen vreselijk onhandig. heb m gauw weggedaan.
    zo irritant als het volgende doekje niet gelijk mee komt! dan moet je met je vingers gaan lopen rommelen om het doekje er uit te trekken.
    was er al snel klaar mee!
     
  3. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    volgens mij heb k er eentje van bebe-jou met winnie the pooh erop. Ik wilde een grijze en deze is grijs. Of ie handig is, moet ik nog uitproberen.
     
  4. jamaila

    jamaila Bekend lid

    27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    och wat jammer ik heb al mijn zwitsal en pampers billendoekjes dozen weggegooid. VOnd het totaal niet handig, wist niet dat er belang bij was anders had ik ze gratis weg kunnen geven aan mensen.

    Ik gebruik heel graag de luier lotion etuis van hipzeilenzo.
    dat zijn grote etuis van zeil, zien er leuk uit, rits zit in het midden. ik gebruik er 1 voor thuis voor de billendoekjes (past een heel pak in) 1 voor onderweg (passen ook luiers bij-in dus dubbel handig) en 1 in mijn handtas met snoetenpoetsers. Er droogt nooit iets uit. Ik vind ze super.

    Andere sites verkopen ze ook wel, maar daar moet je vaak het pak eruit schuiven om bij de doekjes te kunnen. en dat hoeft bij die van hip zeil en zo niet. en vaak zijn ze bij andere duurder. Hier zijn ze helemaal niet duur en keurig verpakt en snel verzonden. Ik ben er echt gek op die etuis.
     
  5. pientje1

    pientje1 Niet meer actief

    Lijkt me handig tegen uitdrogen. Weet niet of alle verpakkingen van de luierdoekjes zo goed sluiten nl. Heb nu nog Zwitsal, maar gebruik hierna Etos.
     
  6. jetje83

    jetje83 Lid

    25 jun 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze van de tupperware, ik vind ze erg fijn,kunt goed doekje pakken en ze sluiten goed
     
  7. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb die van de kruidvat, bevalt tot nu toe prima.
     
  8. JosieJ

    JosieJ Niet meer actief

    Ze droger hier ook niet uit in de box, terwijl het plakstripje van het pakje binnen de kortste keren niet meer goed plakt door het steeds open doen.
     
  9. Of je zit als een gek aan de plakstrip te pulken (in het begin) of het plakstripje plakt niet meer (aan het einde) en dan droogt alles dus uit.
     
  10. Marianne78

    Marianne78 Actief lid

    10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Heb ook die van Zwitsal, volgens mij ook bij Prenatal... Ik geloof dat hij in één van de cadeaudozen zat!
     

Deel Deze Pagina