Ik zit eigenlijk een beetje te twijfelen om de box weg te doen... Ons dochter zit er nooit in. Ze gaat nu wel beginnen met lopen maar ik denk niet dat ze er nog in zou zitten. Is het verstandig om de box weg te doen?
Als je dochter er nooi in zit, dan zou ik hem weg doen. Ik zat er toevallig ook net over te twijfelen, want sinds Siem schuift en pogingen doet tot kruipen, is ie ook steeds minder in trek. Maar zojuist heeft ie er ineens weer zonder morren een half uur in gezeten en kon ik lekker strijken. Hier blijft ie dus nog even, maar als het niet meer gaat, dan doen we hem weg hoor.
Wij hebben de box vorige week opgeruimd. Hij staat nu in de garage. Sem kruipt liever overal rond dan dat hij in de box wilt zitten.
wij gebruiken hem nog wel, vooral omdat wij een enorm boefje (15mnd) hebben, ik kan niet eventjes naar de wc zonder dat hij dingen doet die we liever niet hebben (zoals de katten knijpen, een lade helemaal leeghalen, etc) hier blijft ie dus zowieso nog een tijdje staan, ideaal als ik echt eventjes iets doen moet waarbij ik hem niet gebruiken kan
wij gebruiken hem ook weinig hij wil er best in maar toch zit hij er bijna nooit in het is zo'n gewoonte om hem gewoon op de vloer te laten spelen zodat hij lekker kan tijgeren en overal staan elke keer denk ik ik doe hem weg maar hij staat er nog en ik zou niet weten wanneer hij er voor het laatst in heeft gezeten haha dus nu heb ik hem toch maar te koop gezet (komen geen kids meer bij hier)
Ik heb de box toch maar weggehaalt. Wat een ruimte opeens... ik heb op die plek waar de box stond een speelhoekje voor ons dochtertje gemaakt.
Hoi, Ik heb de box weggehaald toen laura kon kruipen! Dus bij mij staat ie vanaf 8 maanden niet meer! Nu loopt ze en moet ik er helemaal niet aan denken dat ik haar in de box moet zetten. En naar de wc doe ik gewoon met de deur open en ze gaat eigenlijk altijd mee naar de wc! Lekker makkelijk
ik gebruik hem alleen smorgens nog, als we wakker worden dan kleed ik hem meestal eerst aan, en als hij in de box zit doe ik mezelf en even stofuigen! ik zit er ook aan te denken om hem weg te doen, maar hier ook een boefje! denk dat ik toch nog wel spijt ga krijgen als ik hem heb weggedaan! want dan heb ik helemaal geen vrijheid meer
Juist als ze gaan lopen, maak je weer wat meer gebruik van de box. Dan is het makkelijk om te weten dat ze even geen kattenkwaad meer kunnen uithalen
hoihoi, ik had de box er met 1jaar uit persoonlijk vond ik de box zelf heel fijn(kon je toch ff wat doen ff snel haha) maar ik had een klimmer thuis hij me eerste zoontje klom elke x uit z'n box ben benieuwt hoelang ik hem nu kan houden. liefss
Ik heb hem ook nog staan hoor en Jørre vind het nog steeds leuk in de box. Heerlijk joh ... hij even lekker spelen in de box en mama aan de slag. Ze zitten er ook wel saampies in .. gaan ze samen spelen op hun manier. Ik vind het ideaal, hier blijft hij voorlopig nog ff
hier staat hij ook nog steesds, maar ze wil er echt niet in. als ik eens een poging waag, dan zet ze het op een krijsen. is al een aantal maandjes zo. maar het is idd makkelijk als men even vlug wat moet doen. maar denk dat ik hem deze week maar naar zolder breng. denk niet dat het nog gaat komen, dat ze het leuk gaat vinden.
ik zat er ook aan te denken. noa loopt al en wil er niet echt meer inzitten. maar aan de ene kant vind ik het nog heerlijk tijdens het koken ofzo, maar ik heb hier ook een hond rondlopen die wel eens lomp kan zijn.
bij mijn eerste heb ik hem vlak voordat hij kon lopen naar zolder gedaan (rond 11 maand geloof ik) heb hem nooit gemist toen hij eenmaal kon lopen
hier ook van de week de box opgeruimd, als ik ga koken zit lars in de kinderstoel in de keuken en als ik wil soppen of strijken doe ik dat als hij slaapt, dus de box werd alleen nog gebruikt als speelgoedopslag.
Hier is de box al weg sinds Joris 11 maanden was. Hij zat er ook nooit meer in. En idd, wat een ruimte ineens Hier ook een speelhoek ervan gemaakt!