Box weg met 7 maanden....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muisje14, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Stijn is nu 7 maanden, maar ligt nauwelijks in de box aangezien we een groot speelkleed op de grond hebben liggen en hij daar lekker aan het rollen is (wat in de box nogal moeilijk is)

Nu willen we de box dus weg doen. Wie heeft dat nog meer gedaan met 7 maanden?
    Onze oudste heeft er langer in gezeten (ook met staan). Maar ik denk dat als Stijn in de box zou staan en hij Bas rond ziet lopen dat hij er ook uit wil.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hebben de box nog staan omdat onze zoon hem gebruikt als slaapplek, anders had ik hem ook weg gedaan. Je moet wel even denken of je dan straks een veiligplekje hebt om hem te laten als je even naar de wc moet of even naar boven ofzo, want ze worden ook nog ontdekkende dreumessen! Hier heb ik een afgeschermd stuk met een hekje (ben gastouder) dus hier kan hij geen kwaad.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla is nu 1 en wij hebben de box nog staan. Ik vind het toch wel handig voor als ik even naar de wc moet (ze loopt/kruipt dan nog wel niet, maar kan heeeeeel snel rollen en zit dan het liefst aan alles waar ze niet aan mag zitten...), of even wil stofzuigen ofzo.

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Ik laat hem ook nog even staan.
    Inderdaad vooral om straks te gebruiken als ik even uit de kamer moet en hem niet in de gaten kan houden.

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Onze dochter is 20 maanden en gebruikt de box ook nog regelmatig. Fijn om even in tot rust te komen of als ik even de was op moet hangen, noem maar op. Als ze eenmaal op ontdekkingstocht gaan is het ook fijn om ze even te kunnen begrenzen ;)

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben de box weggedaan toen Jorja iets van 8 maanden was. Lianna en Yosyp klommen telkens in de box en het veilige was er daardoor wel af.

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik vond de box noodzakkelijk totdat mijn zoon goed begon langs te lopen. de box is de uitstekende oeffen plaats om vr de baby zich op te trekken tot staan. kan ook goed oeffenen met langs lopen op zachte boxkussen. ik zou dus wachten totdat je kindje goed kan staan enzo. we hebben het een tijdje ook als strafbox gebruikt. het is eigenlijk sinds een week uit de kamer.

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hier met 7 maanden ook de box weg gedaan. werd helemaal niet meer gebruikt omdat Max met 7 maand al langs de tafel liep en redelijk goed kon tijgeren. als ik naar t toilet ga komt hij me achteraan. ook al kan hij nergens aan komen waar hij niet aan mag zitten want dat is allemaal goed opgeborgen hier;) was ophangen doe ik altijd als hij slaapt. hij gat naar bed op t moment dat de machine klaar is met draaien dus dat is makkelijk geregeld haha, en beneden / boven stofzuigen..... dat doe ik als hij net wakker is geworden( Laat hem dan even in zijn bedje staan/zitten) of ik doe t in de avond als de kids in bed liggen

hier mis ik m dus totaal niet

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik is de box weg gedaan toen fynn zich overal een kon op trekken en langs lopen (in ons geval met 7 maanden)
    hij zat er toch nooit meer in en hij werd gebruikt als dump plaats voor het speelgoed

10. Maia

Maia Niet meer actief

Fleur zit er sinds ze 6 mnd is niet meer in, dus wij hadden hem toen ook weg kunnen doen. Wij hebben hem wel laten staan en het is nu een speelgoed verzamel bak!

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb hem hier ook net de deur uit gedaan. Hij wil er niet in, vindt het veel te leuk om op ontdekkingstocht te gaan. Als ik hem erin doe is het brullen en aangezien ik nogal een watje bent haal ik hem er dan toch weer uit:D

12. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ik heb hem ook pas weg willen doen, dane kruipt door het huis en heeft de box nooit leuk gevonden..
    Totdat ik hem weer eens in de box neerlegde met 1 speeltje, helemaal geweldig!
    Dus hij gaat hier voorlopig de deur nog niet uit;)

13. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben hem met de 9 maand weg gedaan.
    Ze lag er eigenlijk nooit in en heb hem minimaal gebruikt.
    Ze was al heel snel met overal langs lopen en kruipen enz enz.

Heb er nooit spijt van gehad dat ik hem vroeg weg heb gedaan, nooit gemist eigenlijk.

14. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Mijn zoontje is nu ruim 7 maanden en vindt het ook niet lang leuk meer in de boxen ligt liever op z'n speelkleed maar wil de box toch nog niet missen. Wel zo makkelijk als ik even moet stofzuigen oid. Zeker nu hij een beetje begint met kruipen!

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Julian heeft nooit in de box gezeten. ik houd daar niet zo van.

Dus alleen in de eerste weken hier gehad. Meer als opslag dan als speelplaats.

Ik heb in het begin gewoon een kleed op de vloer en nu kruipt en staat hij gewoon overal. Als ik snel even ergens heen moet kan hij in principe wel alleen beneden blijven maar ik doe hem altijd in de kinderstoel dan. Vindt hij trouwens leuk. Lekker aan tafel spelen.

Deel Deze Pagina