Box weg met 7 maanden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Zeilboot, Jul 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

Oct 8, 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Zijn er hier meerdere die zo snel al de box hebben opgeruimd? Hij heeft er nooit wat aangevonden, jengelen en huilen. Op de grond speelt hij zo een uur. Of krijg ik spijt? Hij kruipt nu ook al en ik persoonlijk heb daar geen last van. De kinderstoel vindt hij wel prima om rustig in te zitten.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij hebben nooit een box gehad :D

3. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

Oct 8, 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Ok, haha. Hier heeft hij ook 7 maanden in de weg gestaan. Volgens mij heeft hij vanaf zijn geboorte al een spijlen fobie ;);)

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    8,002
    6,753
    113
    zuid-holland zuid
    ik zou nog heel even wachten tot hij echt full-speed kan kruipen .. als jij even wilt gaan plassen is het toch fijn om je kind even op een veilige plek te zetten. Uiteindelijk heb ik de box bij mijn oudste alleen maar voor dat soort situaties gebruikt, want spelen wou hij er ook niet in.

Mijn jongste speelt wel in de box en dat is maar goed ook, want op de grond spelen is vaak niet veilig met al die brullende dinosaurussen, ridderzwaarden en monstertrucks die onze woonkamer bevolken.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Drie kids hier. Ik vind de box vooral handig vanaf het moment dat ze kruipen, optrekken en lopen. Ik wil namelijk wel alleen naar de wc kunnen of even de was gaan doen boven :)
    Veiligheid boven alles.

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik heb de box met een jaar weggedaan, het was opslagplaats of strafcorner hahah
    Als ik moest plassen zette ik Siem in zijn stoel met boekje of drinken
    Of hij kwam gezellig mee als ie in de gaten had dat ik ging. Siem kon zo ook gewoon blijven spelen en niks in de gaten hebben

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Idd,...

8. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Met 6.5 weg toen ze ging langslopen nooit spijt van gehad

9. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

Oct 8, 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Maar mij gedachte is, dan zet ik hem in de kinderstoel als ik echt ff weg moet. Met een tuigje is dat toch ook veilig of niet?

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee

11. Marpunt

Marpunt Actief lid

Jun 26, 2013
    252
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zl speelt nog erg graag in de box, en welk zo veilig, kan ik lekker ff douchen/ naar de wc :)

12. gusto

gusto Niet meer actief

Ik heb de box bij dochter eigenlijk pas gebruikt nadat ze kon lopen. Toen was het fijn haar even ergens te kunnen zetten waar ze niet uit kon, als ik iets moest doen. Blijven zitten op een stoeltje deed ze toenemen echt nog niet, en uit de kinderstoel wurmde ze zich ook zo en ging dan staan.

Mijn zoontje is bijna 8 maanden en zit nooit in de box, gelijk piepen, maar ik laat hem nog staan voorlopig.

13. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Hier ook zo snel in onbruik geraakt. Van zodra dochter mobiel werd, was het helemaal geen veilige plek meer voor haar. Ze werd razend in het park en deed zichzelf pijn aan de spijlen. Ik nam haar gewoon overal mee ipv haar in het park te zetten.

14. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Benjamin heeft ook nooit echt in de box gespeeld. Was al snel huilen.
    Nu kan hij zelf de kamer rond en vind ik het wel handig tijdens het koken of opruimen/schoonmaken/toiletbezoek etc.

Hij speelt er nu wel heerlijk in, maar langer dan een kwartier vind hij niet zo leuk meer. Maar dat is meer omdat hij graag bij mama is. Als ik er bij blijf zitten met een boekje speelt hij langer.
    Ben blij dat ik de box nog even gehouden heb.

15. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nee. Die van mij is een echte Houdini. Die wringt zichzelf uit het tuigje. Daarnaast kan het bij zwaardere kindjes heel erg gevaarlijk zijn als ze naar alle kanten gaan hangen. Conclusie: niet weglopen bij je kindje in de kinderstoel.

16. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

Oct 8, 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle tips, op en aanmerkingen.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Heb je een gang?

Wij hebben twee traphekjes. 1tje zodat hij in de woonkamer kan blijven en eentje om hem uit de keuken te houden. Als je beiden dicht doet, is de gang 1 grote box geworden waar je hem een tijdje kan laten zitten.

Share This Page