'Levensboek' maken, tips waar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Feye, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Hoi!
    Ik ben vanaf de geboorte brieven/verhalen gaan schrijven aan mijn zoontje. Lijkt mij een leuke herinnering voor later (voor mezelf, maar ook voor hem en als hij zelf later misschien ook kinderen krijgt).
    Deze verhalen wil ik graag in een boek bundelen met daarbij wat foto's.
    Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Waar heb je zo'n boek laten maken?
    De standaard fotoalbum programma's zijn denk ik niet heel geschikt, omdat je volgens mij maar beperkt teksten kunt toevoegen.
    Hoor het graag!

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Lulu.com bijvoorbeeld
    Gewoon pdf maken van word of indesign is maar hoe profeccioneel je het wil en dat pdf in goede resolutie oploaden.

Als je dat echt mooi wil makem gewoon grafisch ontwerper inschakkelen tegen betaling maakt hij mooie boek van ;) de bundelwijze en papier onbeperkt mogelijkheden als je maar geld hebt drukkerij kan alles.
    Als je wil simpel kan daarna bij lulu of reclameland drukken /uitprinten.

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik zou zo'n leuk boek kopen van Paperchase bij de Bijenkorf. Ze hebben verschillende maten, met verschillende soorten papier, opdrukken, prints, e.d. Ik word er zelf altijd heel hebberig van. Iets digitaals is ook mooi natuurlijk.

4. uhuumau

uhuumau Actief lid

28 apr 2014
    152
    0
    0
    Goh dat ik ook een leuk idee. Ik schrijf namelijk ook briefjes maar ik doe ze in een grote voorraad-pot.... Miss moet ik me toch maar gaan bedenken haha!

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Dank voor de tips! Volgens mij is lulu.com iets wat ik zoek, dank!

@uhuumau: ik heb van de eerste maanden ook allemaal losse briefjes, maar ik wilde toch iets van betere kwaliteit, zodat het goed bewaard kan blijven.

Deel Deze Pagina