Box weg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 24 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Wanneer hebben de box weg gedaan....
    Amy is nu 11 maanden maar ze zit er bijna nooit in.

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wie weet gaat ze er straks wel meer in als ze gaat lopen
    wij hebben hem ook nog staan...Teun zit er nu ook weinig in maar denk straks als hij gaat lopen en ik wil wat doen dat het handig is....

3. uschel

uschel Actief lid

16 jun 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    Hoi
    heb de laatste tijd ook vaak over nagedacht.
    onze kleine zit ook bijna nooit meer in de box
    ik denk 3 keer per week 5-10min.
    hoe lang spelen jullie kleintjes nog in de box?

groetjes doreen

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier heeft Joris bijna nooit in de box gespeeld/gezeten. Alleen in de eerste weken... Maar ik doe hem ook nog niet weg, ik vind het nu wel makkelijk (Joris loopt namelijk) om als ik even naar de wc moet, snel de was in de machine, boodschappen uitruimen ofzo wil doen hem dan snel even in de box kan zetten. Is ook soms maar 2 tot 3 keer in de week dat dat voorkomt, maar toch zijn het voor die momenten wel heel gemakkelijk.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben de box weggedaan met 10 maand youame zat er nooit in en werd eigenlijk alleen gebruikt voor grote speelgoed kist

maar we wonen gelijks vloer dus kon haar altijd in de gaten houden

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Wij gebruikten de box ook niet zo vaak.
    Idd om je handen ff vrij te hebben, maar sinds onze kleine man loopt, nu bijna 2mnd, is het toch wel een uitkomst.
    Tedje neemt zelf geen rust, dus zet ik hem even in de box zodat hij even rustig kan zitten spelen.

Als ik jou was zou ik de box nog even laten staan totdat de kleine loopt. Dan heb je meer aan de box.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Als ze er niet meer in zit................. Lekker wegdoen dat ding..:)

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    mijn oppas heeft m na 3 maanden afwezigheid toch maar weer terug gehaald, want lars is nogal nieuwschierig, en kruipt je dus overal achter na, en als je bijv. bij het aanrecht staat trekt hij zich aan je benen omhoog en dan heb je letterljik een blok aan je been :D

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ohja, en daarom is hij hier dus ook nog niet weg :D

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zat ik me toevallig ook af te vragen.
    Op dit moment zit Vigo er werkelijk nooit in, maar ik denk dat ik hem toch nog maar even laat staan :) Is inderdaad wel handig voor als hij straks kan lopen... :confused:

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier is ie weg!
    lelijk vies misselijk groot ding! :oops:
    Nee maar ons huis staat ook te koop dus het is handigere als die er niet staat...
    Maar de echte reden om hem weg te halen is gewoon weg omdat kyana er nooit inzit....

12. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier bij mijn eerste ook rond 11 maanden op zolder gezet
    hij zat er nooit meer in en indd hij stond op het laatst alleen nog vol met speelgoed

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nou, hier wordt hij nog intensief gebruikt hoor. 's Ochtends werkt ik altijd mijn huis door en dan zit Misha in de box. Pas na haar middagslaapje blijft ze uit de box..Voorlopig staat hij hier dus ook nog wel even. Het is een vreselijke sta in de weg en een doorn in mijn oog, maar het gemak ervan weegt toch zwaarder...

14. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Nou idd Loetje!
    Wij hebben 3 katten en Stijn gaat toch echt niet op de grond (tijgeren), voordat ik gezogen heb. De box gaat bij ons dus voorlopig ook nog echt niet weg.
    Erg vind hij het overigens ook niet gelukkig. Hij kan zich prima vermaken in de box.

15. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

wij hebben de box pas weggedaan bij 20 maanden civan sliep er smiddags af en toe nog in

16. Niet meer actief

Hier wordt ie nog vollop gebruikt. Elke ochtend na het broodje zit ze er wel een uur in te spelen en ook na het middagslaapje zeker 3 kwartier. Vaak voor het naar bed gaan ook nog een dik half uur.

Kan ook aan haarzelf merken dat ze het af en toe lekker vindt om even in een beschutte omgeving te spelen.

En daarbij komt dat het ook best handig is als ikzelf even iets moet doen waarbij ik haar echt niet om me heen kan hebben...

gr. Naja

Deel Deze Pagina