Ohhh daar heb ik nog niet eens over nagedacht dat je het speelgoed dan ziet als box hoog staat. Goh, dacht dat dat dan juist dicht zou zijn, dit brengt me toch dichter op boxzak inderdaad
Ik had bij de eerste een box met lade en daar zitten dan de luiers en aankleedkussen etc in en wat knuffeltjes of rammelaars. Nu heb ik een boxzak van KOEKA (echt supermooi en past bij t interieur!) en daar komen de iets grotere speelgoedjes in, zoals die vormenstoof of een bal, die niet in de lade passen. koeka
Ik had ook een box zonder lade, en had speelgoed dat veel gebruikt werd in de boxzak gestopt en andere dingen gewoon netjes op haar kamer in de kast.
Die is supermooi!!! Met zo eentje kan ik wel leven!! Ben er nu helemaal over uit dat de box dus niet weggaat en evt. 2 zakken voor elk eentje. Fijn te horen dat er dus ook grote dingen inpassen,.
Ik vind persoonlijk zo'n boxzak niet zo mooi. wij hebben het speelgoed in een zwart gevlochten kist zitten (houten kist leek mij eng kleine vingertjes die er tussen konden komen). Gekocht bij de xenos.. Veel succes met je uiteindelijke keus. Tis maar net wat je zelf mooi vind@!!
Dit is niet bij elke box zo hoor. Wij hebben de bopita brent en dat is gewoon afgesloten, dus ook als de box hoog staat, zie je niks.. Ik ben erg blij met de lade, hij kan hem ondertussen goed zelf open en dichtdoen, en is er heerlijk mee aan het spelen. Daarnaast hebben wij een grote mand van handed by met speelgoed naast de box en nog een duplodoos.
Haha grappig hoe smaken dan weer kunnen verschillen ,want ik vind deze persoonlijk weer oerlelijk ( althans die van de foto) Wij hadden bij zoonlief een mooie witte boxzak van Prenatal. Beviel super en paste mooi bij onze witte box. Nu hebben we de box op een andere plek en belemmerd de boxzak het zicht vanuit de box, dus hebben we een kastje aangeschaft met mandjes voor alle spulletjes.
Wij hebben een boxzak. Wij hebben juist gekozen voor een box zonder la omdat daar allemaal stof in gaat zitten. Een boxzak kun je uitwassen, veel handiger
Wij hebben ook een box zonder lade omdat ik er graag dagelijks onder wil stofzuigen ivm de kat. Daarnaast vind ik het fijn dat ik mijn voeten onder de box kan zetten. Ik heb een boxtas maar of dit bevalt moet ik nog even afwachten.
Boven onze lade zit een plank dus onze la is stofvrij anders zou je ook in de la kijken als de box in de hogere stand staat... Hier bewust met lade huiskamer is niet zo heel groot dus scheelt mij weer een krat of box...
Oh ja ken je niet iemand die handig is om er een verrijdbaar soort lade onder de box te maken iets smaller dat deze er tusen kan en dan met een klep om af te sluiten? Misschien zit je dan alleen met de juiste kleur.
Ik heb ook een box op wieltjes met twee rieten lades erinven ik heb nog twee opbergkratten vol met groter speelgoed. Boxzak heb ik ook (wibra) en daar ga ik al het spul in doen wat nooit gebruikt wordt en wegzetten.