Wat voor een luiertas?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Madelon84, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

Zelf hou ik heel erg van roze, ik heb bijvoorbeeld een hele mooie roze camouflage-luiertas gezien. maar we krijgen dus een zoontje! vinden jullie dat roze dan niet kan? Of kan het wel omdat het een tas is die mama draagt?
    En wat als de papa met de kleine op stap gaat? Dan denk ik dat hij het niet prettig vindt om met een roze tas te lopen! haha! hoe doen jullie dat?
    2 tassen kopen, 1 tas kopen die mama's smaak heeft, of 1 tas kopen die voor beiden leuk is en ook past bij het kind (jongen/meisje)
    ben benieuwd!

2. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Wij kopen een tas die mooi bij de wagen staat.
    We kopen een donkergrijze kipling tas. Ik vind hem heel stijlvol, past bij de wagen en past bij zowel een jongen als een meisje(we krijgen een zoon) en zowel bij mij als bij mn man.
    Iedereen tevreden.

3. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Heb zelf een blauw geruite aangeschaft van Kitsch Kitchen. Want sja, we krijgen een zoon, en papa moet ook wel eens met die tas lopen.

Maar 2 tassen vind ik eigenlijk wel een goed idee van je, ik heb zelf ook het liefst eentje in knalkleuren. Maar dan inderdaad de vraag of het kan, want beeb jongen, maar mama op en top vrouw haha dus ik lees ook nog even mee.

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij hebben een donker grijze, zodat manlief er ook mee over straat kan en ook omdat die niet zo snel vies wordt.
    We hebben 'm bij de Hema gekocht voor (in verhouding met ander merken en winkels) maar een paar euro, ik dacht €18,00.
    Een hele fijne tas met genoeg vakjes en warmhoudzakjes voor de fles en een verschoonmatje. Die hebben volgens mij alle luiertassen wel.

5. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
  6. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Wij hebben gewoon de tas gekocht die bij de wagen hoort. De tas is knal oranje en super handig. :)

7. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb er een van het kraampakket een blauwe met een giraf erop en in mijn zwangerschap had ik een luiertas gehaald bij het Kruidvat een blauwe gebloemde tas voor 12,50 zoiets

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    bij mijn kraampakket zat een knalblauwe tas, maar we kregen een meisje en dat vond ik niet zo leuk. (het kan wel)
    ik had een hele mooie gezien van diaper dude, maar die vond ik veel te duur. maar toen we een paar cadeaubonnen kregen voor de winkel waar die verkocht werd heb ik hem toch gekocht. hij had groter mogen zijn, maar ik ben er heel blij mee. meestal laat ik hem niet achter bij de oppas, maar neem ik hem zelf mee omdat ik hem zelf ook als tas gebruik. als het nodig is dat er een tas voor leah meegaat naar de oppas (naar mijn zus af en toe) dan pak ik toch de blauwe voor haar :)

en vriend vond de diaper dude tas ook erg leuk (beter dan een knalroze van oilily die ik ook wel wilde :) )

http://www.reecespieces.nl/gray-herringbone-p-86.html
    deze is het

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Wij hebben een donkerblauwe van Kipling gekocht bij mijn zoontje en wij willen eigenlijk een andere, want deze vinden wij niet handig, maar ze zijn nog best prijzig, dus we gaan eerste even de andere dingen aanschaffen. Maar ik zou dus niet voor een kipling gaan.

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik neem een bijpassende van me wagen is dezelfde kleur .. aquablauw ik ben zelf helemaal gek van die kleur en vind dat t voor een jongen en een meisje kan.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben ook de hema-tas. Een andere tas had ook gekunt. Zo zie ik ook regelmatig een tas in spijker-kleur zeg maar, met roze bloemen. Erg leuk ook (dat is misschien die van de kruidvat?) , en daar zou m'n man nog wel mee lopen. Maar met een knalroze tas echt niet :) . En 2 tassen lijkt me een heel gedoe, telkens de vaste spulletjes omwisselen in de tas -of dubbel aanschaffen. Ik denk dat je dat wisselen al snel niet meer doet en dat 1 van beiden al snel zegt van; ach, ok, pak de tas die klaar staat maar...

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wij hebben een donkerblauwe gekocht van armani.

het is een jongetje dus vonden blauw wel zo toepasselijk en de tas is heel leuk. simpel en niet zo ontzettend groot.

13. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Nooit geweten dat Armani zich ook met luiertassen bemoeide :p

14. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik lees dat een aantal de bijpassende tas voor de kinderwagen hebben.
    Wij hebben de maxi-cosi mura en ik vind die tas die erbij hoort zo lelijk! :eek:
    hij kost 42.50, op zich wel te doen, maar bijvoorbeeld die legertas van diaperdude vind ik super, maar die kost het dubbele.
    mmm, het oog wil ook wat, maar om nou bijna 100 euro uittegeven aan een luiertas :(

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben geen speciale luiertas. Wij hebben een gewone zwarte a4-tas zegmaar van bjorn borg, haha! Past meer als genoeg in, alleen laatste tijd zijn we er een tweede tas bij gaan gebruiken in het fel roze. Mijn vriend loopt ook gewoon met die roze tas, maar nu scheeld het dat we een meid hebben ;) als het twee jongens geweest waren hadden we dat denk ik niet gedaan ;)!

16. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Ik heb een gewone mooie bruinte leren tas gekocht.
    Mazzel dat die grote tassen zo in zijn op het moment.

nu heb ik een leuke tas voor mezelf en voor de baby. :)

17. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Mijn vriend zei eerst van zoek jij er maar 1 uit..Hij was even vergeten dat hij er zelf ook mee moest gaan lopen..nu hebben we ook de Hema luiertas. "gewoon" grijs. Ik hang er nog wel iets gezelligs aan om hem een beetje op te leuken..
    Een roze tas kwam er helaas niet in!

18. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Kies gewoon voor een tas die je zelf mooi vind en die praktisch is, en dan bedoel ik vooral groot genoeg is. En comfortabel draagt. Je hangt een luiertas vaak aan de buggy of kinderwagen maar later zeul je er toch redelijk wat mee rond dus een zachte schouderriem en zachte handvaten ofzo zijn wel makkelijk.
    Een luiertas gebruik je vrij lang, onze jongste (reeds geborene :) ) is nu dik drie jaar en ik gebruik mijn luiertasals gewoon lekker grote handtas waar ik voor hem al de nodige troep in kwijt kan ;) .
    Kwa kleuren; jij draagt ze meestal dus kies je gewoon wat jij mooi vind, eender of je een jongen of een meisje hebt.

19. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik ben ook op zoek naar een nieuwe tas. Maar wil wel dat hij een beetje bij de wagen past. Heb nu een simpele van prenatal van 25 euro. Moet zeggen dat ik me rot schrik van al die prijzen van luiertassen ! 150 euro ben je al snel kwijt.

20. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Wow lennylenn waar heb je die vandaan? Wist niet dat ze die ook hadden.

(heb wel hele collectie kleding en een fopspeen aangeschaft haha ;) )

Deel Deze Pagina