Wie o wie heeft er nog iets liggen voor mij? ik ben een alleenstaande moeder die het niet breed heeft. ruilen tegen iets mag ook, zacht prijsje...
Ik wil morgen wel even voor je kijken als je het goed vind. Ik heb bergen kleding liggen van ons meisje, ze is alleen een winterkindje, maar er zal vast wl wat tussen zitten, want veel heeft ze ook niet kunnen dragen.
Ik zal morgen ook even voor je kijken! Heb je ook interesse in rompertjes of echt alleen in kleertjes?
mijn dochter is van maart 2009. Misschien dat hier wat tussen zit? Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! doen we geen verzendkosten anders?
je woont vlak bij. Je kan ook haar winterspullen krijgen die niet verkoopbaar zijn maar wel mooi. Ze zouden naar het weeshuis van een vriendin van mij gaan maar dan doe ik liever jou. Dat is maat 68 Ik kom namelijk uit zoetermeer. idee??
dank voor jullie lieve reacties! Jongmoedertje: lily is van febrauri maar klein dus komt best goed Debzie: alleen kleertjes dank je. Sweetlakecity: o geweldig en ja dan kom ik ze ophalen. hoeft niet voor niets hoor allen
zomer spul is namelijk al naar iemand gegaan van het forum. Dat ging ook gratis weg. Dat op mijn album wil ik nog graag verkopen want het is nog mooier spul dan wat ik bij het weeshuis zou afleveren namelijk. Kijk of je daar wat bij ziet wat je graag wil. Is allemaal alleen van mijn kleine meid geweest dus collectie van vorig jaar. Maar pb me maar om een afspraak te maken dat je het komt halen of anders een x leidschendam want daar wonen me ouders. Kom ik vast ook nog heen.
ik wil alles wel hebben...schaam...zeg maar wat je wilt hebben ervoor Zoetermeer is voor mij ook goed te doen.
Wij hebben ontzettend veel kleren, Jamila had ook maat 56 / 62 in de zomer. Ik zal morgen eens alles uit gaan zoeken en foto's maken wellicht zit er iets leuks tussen voor je kleine meid! Groetjes BNN
Sorry erg druk gehad van het weekend, donderdag ben ik vrij dus dan ga ik het echt allemaal uit zoeken. Groetjes B en N
je hebt nu zoveel reacties. Stuur me een pb waar je intresse in hebt. Die gratis winterspullen komen zeker je kant op! Ik ben ma/ di en do meestal thuis in zoetermeer. Weekend ook wel op afspraak.
sorry voor de late reactie! computer was gecrast. voor wie nog wat heeft, pb maar even dan kunnen we gegevens uitwisselen. ik heb overal nog interesse in.
Ik zal ook nog wel wat hebben liggen! Ik ga van de week wel even kijken! En dan zal ik wel laten weten wat ik heb liggen!
Ik heb nog wel een shirtje met korte mouwtjes en 2 shirtjes met lange mouwen (geen dikke stof) en hele schattige berenslofjes met een rammelaartjes erin. De kleding is wel 62, dus geef maar even aan of je daar interesse in hebt. Je mag het van mij voor een paar euro zo allemaal hebben............. Oh heb ook nog een schattig warmhoudbordje in het roze, een nog zo goed als nieuwe grote Difrax fles in het roze ziet er nog heel goed uit. 2 leuke meetlinten, 1 in de vorm van een giraffe en 1 in de vorm van een hondje. En nog wat speelgoed. Je mag alles voor een klein prijsje hebben. Ben blij als ik je hiermee zou kunnen helpen!!! Veel liefs Petra