Misschien een stomme vraag hoor, maar moet ik een voetenzak voor de maxicosi aanschaffen als de baby in juni komt. Schrok me net wezeloos van de prijs...zag in een krantje dat ie afgeprijst was van:249.99 naar 139.99 euro! Is wel de hoogste score veiligheid staat erbij weet iemand of dit normaal is en of het nodig is...geld denk ik ook voor de kinderwagen. gr
ja dat is ook wat ik dacht...maar het staat er echt zo, dus ben benieuwd of het ook voor ietsje minder kan
Dan zou de voetenzak net zo duur zijn als het stoeltje? Lijkt me toch ergens een typefout of zo hoor..
Je kindje kan 9 maanden in de maxicosi, dus daar zitten ook wintermaanden bij. In de auto zelf is het niet nodig, maar als je bijvoorbeeld even naar de stad moet is het wel handig. Wij hadden hem eerst ook niet, maar nu Tymen wat ouder is en dus langer in de maxi cosi kan, vind ik het erg handig als we gaan winkelen of even een boodschap gaan doen. Zo'n gedoe om elke keer kind uit de maxi cosi en in de kinderwagen te doen
wij hebben een maxi-cosi van babidéal maar daar waren geen voetzakken voor dus hebben wij ook een van maxi-cosi gekozen voor op de lijst. Hij kost 69,99 euro, we hebben wel een reflection uitvoering gekozen wat iets duurder was. Zo'n "metallic"kleur, zoals de maxi-cosi zelf. Ik beval in april maar zoals het weer in België onbetrouwbaar is vond ik't echt niet overbodig!
Wij hadden zelf een omslagdoek gemaakt voor in de maxicosi, met gaten erin voor de gordels en zo, even prutsen, maar heeft alleen een lapje stof gekost en zag er megaschattig uit
Ik heb een Lodger Bunker. Is tweedelig dus met allerlei soorten weer te gebruiken. Je kindje past hierin vanaf de geboorte tot een jaar of 3. Ze zijn er in allerlei kleuren en kosten ong. EUR 90,00. Te vinden via www.lodger.nl
Bij prenatal kost zo'n voetenzak 40 Euro. Heb er laatst een in de aanbieding bij een babyzaak gekocht voor 17,50. Is wel geen echte maxicosi, maar net zo goed. Een fleecedekentje werkt verder ook prima hoor. En vaak doen ze oudere kinderen ook zo'n skipak aan.
Ik kreeg bij onze maxicosi een gratis voetenzak.....erbij... is ook van het merk Maxi Cosi zelf... Maar ik hoor ook vaak genoeg dat mensen een fleecedeken gebruiken.. En ik heb bijv ook een pak wat je over de kleren aan kan doen.. broekje truitje aan elkaar met muts.. ideaal voor in de maxi cosi of in de buikdrager etc...
ja sorry misschien had dit onder uitzet gemoetten, maar ik ben er wel uit denk ik. Omdat ie in juni komt hou ik het voor lopig denk ik op een leuk dekentje heb een voetenzak voor de kinderwagen dus die zou ik dan kunnen gaan gebruiken. bedankt voor de reacties!
Jeetje wat een prijzen zeg! Toen wij de maxicosi's kochten waren de maxicosi city in de aanbieding voor 89,95 en daar zat de voetenzak standaard bij. Dus dan hebben we het echt wel getroffen met die prijs! Wist helemaal niet dat je die over het algemeen apart moet kopen
Ik heb bij Ryan (geboren op 1 november) een fleecedekentje gebruikt en dat gaan we bij de 2e weer doen. Net zo makkelijk en scheelt je veel geld (Ik heb er toen 2 bij de Zeeman gehaald, ik geloof 3 euro per stuk), ook ideaal om gewoon even in te wikkelen.
Ik heb hem 3 weken gelden gekocht bij prenatal,van het merk "maxicosi" en die kosten 49 euro. heb je wel goed gekeken? groetjes
Die van ons komt eind mei, en ook ik heb geen voetenzak gekocht! Veels te duur, en heel goed op te lossen met bijv. een dekentje. Als je dan je geld toch wilt uitgeven is een lodger dekentje misschien nog beter!
Ik heb die aanbieding waar je het over had ook in het van asten foldertje hier gezien, maar dat gaat om maxicosi met voetenzak