muurschildering

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tanja20, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    wij denken er aan om op de baby kamer een hele grote muurschildering te maken.
    Maar hoe doen jullie dat?
    Is dat een symbloom , of doe je dat uit de losse hand?

Help... heb werkelijk geen idee....

2. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik heb een plaatje gevonden van een boom, deze ga ik inscannen en dan met onze projector op de muur projecteren. Die trek ik dan over met potlood. Later ga ik deze verven met magneetverk en dan kan ik er magneten van vlinders, beestjes, kikkers e.d. op "kleven" als de kleine dan straks groot gemoeg is kan hij of zij er zelf mee spelen.

Groetjes Lisette

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    wat een mega leuk crea idee zeg!

4. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik heb door mijn zusje (die werkt bij een drukkerij) een grote sticker laten maken van 2 meter lang en 1,20 hoog. Makkelijk en het is erg mooi geworden!

Zie mijn website voor foto's :)

Succes!

Groetjes Leonie

5. Niet meer actief

gaaf leonietje dat draakje heb ik echt alles van, vond ik zo lief!, ik zat ook te denken om er was eens op de muur te doen, vind dat idee van Lisette ook heel gaaf met magneetverf!

6. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    ben nog niet zwanger maar wij gaan ook een muurschildering doen, want wij gaan een jungle kamer maken met lianen waar we knuffels inhangen en bomen schilderen we op de muur met grasgroene vloerbedekking en de donkerbruine schuine balken die schilderen we mee in de bomen

Snappie?

7. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik heb een 'muurschildering' gemaakt van Jip en Janneke. Zelf het plaatje vergroot en op de muur overgetrokken (uitleg hiervan heb ik al eens opgeschreven hier op het forum). Zo is het geworden:

Ik vond het erg leuk, en ook best simpel om te doen. Het geeft een persoonlijk tintje aan de kamer, vind ik!
    Die tip van die projector is een hele goeie, daarmee kun je zowat 'alles' op de muur krijgen! Veel succes!

8. Niet meer actief

leuk idee! een junglekamer zag pas iets op rtl4 over een junglekamer geloof dat ze daar mee bezig waren, alleen dan voor een groter kindje, die dingen van fisher price die ze hebben zijn ook allemaal jungle theme dus je hebt er lekker veel van op het moment!

9. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
  10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb ook een muurschildering laten maken (zie album). Gewoon iemand van Marktplaats gevonden.

11. Niet meer actief

laat herinneringen omhoog komen die poster mijn opa en oma hadden die op onze speelkamer en vonden wij keigaaf!

12. Niet meer actief

als je trouwens weg bent van draakjes kijk eens www.fun4babies.nl keigoede zaak en heb daar alle walter de draakjes ook besteld, zo enorm schattig!

13. jantina72

jantina72 Actief lid

11 jul 2006
    107
    0
    0
    Mijn man heeft zelf een muurschildering gemaakt, het voorbeeld hadden we op internet gevonden. Lijkt heel erg veel op de muurschildering van Bibiche. Foto's staan in mijn album.

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @jantina: Mooi gedaan zeg die van jullie :D

15. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Oeh die van jou vind ik zo mooi !

16. Niet meer actief

Wat mooi allemaal. Wij zij het ook van plan, weet alleen nog niet goed wat ik er op moet schilderen.

Dat posterbehang van het bos hebben wij in onze slaapkamer, echt helemaal geweldig. Je hebt daar trouwens ook echte kinderdessins voor.

17. Angeleye

Angeleye Lid

2 dec 2006
    13
    0
    0
    Den Haag
    Je kan ook een foto op een extra large poster laten zetten ,
    dit idee had ik voor mijn eigen slaapkamer want zocht zo'n achtergrond van new york of iets dergelijks en toen kwam ik er achter dat je ook een eigen foto kan uploaden !

www.posterxxl.nl

18. aafje87

aafje87 Actief lid

11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    Wij hebben zelf 3 afbeeldingen op de muur geschilderd. Alle drie uit de collectie van bruna afkomstig. Nijntje op de wolk, de leeuw uit het circus en snuffie.
    Ik zal morgen even foto's maken van de schilderingen.
    De schilderingen zijn allemaal full color, en in kleuren zoals ze horen.
    TIP: Gebruik alleen acrylverf voor dit soort schilderingen! De tube's van talens amsterdam zijn uitermate geschikt!

19. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Wij willen straks ook graag een muurschildering of andere leuke versiering. Iemand nog meer tips of foto`s ? Ben zelf helemaal weg van vlinders.

20. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik ben al mijn hele leven gek op de lion king.
    ik schilder heel vaak muurschilderingen bij mensen thuis, en nu ook bij onze babykamer. ik heb de volwassen nala en simba met hun kleine babytje geschilderd. hij is onwijs mooi geworden en best groot. ongeveer 1,20 hoog.

ik heb nog geen foto ervan, zal deze zo snel mogelijk plaatsen

dit plaatje
    http://www.nicoles-funworld.de/windowco ... ing_05.gif

Deel Deze Pagina