wij denken er aan om op de baby kamer een hele grote muurschildering te maken. Maar hoe doen jullie dat? Is dat een symbloom , of doe je dat uit de losse hand? Help... heb werkelijk geen idee....
Ik heb een plaatje gevonden van een boom, deze ga ik inscannen en dan met onze projector op de muur projecteren. Die trek ik dan over met potlood. Later ga ik deze verven met magneetverk en dan kan ik er magneten van vlinders, beestjes, kikkers e.d. op "kleven" als de kleine dan straks groot gemoeg is kan hij of zij er zelf mee spelen. Groetjes Lisette
Ik heb door mijn zusje (die werkt bij een drukkerij) een grote sticker laten maken van 2 meter lang en 1,20 hoog. Makkelijk en het is erg mooi geworden! Zie mijn website voor foto's Succes! Groetjes Leonie
gaaf leonietje dat draakje heb ik echt alles van, vond ik zo lief!, ik zat ook te denken om er was eens op de muur te doen, vind dat idee van Lisette ook heel gaaf met magneetverf!
ben nog niet zwanger maar wij gaan ook een muurschildering doen, want wij gaan een jungle kamer maken met lianen waar we knuffels inhangen en bomen schilderen we op de muur met grasgroene vloerbedekking en de donkerbruine schuine balken die schilderen we mee in de bomen Snappie?
Ik heb een 'muurschildering' gemaakt van Jip en Janneke. Zelf het plaatje vergroot en op de muur overgetrokken (uitleg hiervan heb ik al eens opgeschreven hier op het forum). Zo is het geworden: Ik vond het erg leuk, en ook best simpel om te doen. Het geeft een persoonlijk tintje aan de kamer, vind ik! Die tip van die projector is een hele goeie, daarmee kun je zowat 'alles' op de muur krijgen! Veel succes!
leuk idee! een junglekamer zag pas iets op rtl4 over een junglekamer geloof dat ze daar mee bezig waren, alleen dan voor een groter kindje, die dingen van fisher price die ze hebben zijn ook allemaal jungle theme dus je hebt er lekker veel van op het moment!
wij hebben geen muurschuldering...maar 1 muur krijgt fotobehang...nl een bos http://www.kleurmijninterieur.nl/images ... 216-mi.jpg deze en als het een jongen word jungle thema en als het een meis word sprookjes(bos) groetjes...
laat herinneringen omhoog komen die poster mijn opa en oma hadden die op onze speelkamer en vonden wij keigaaf!
als je trouwens weg bent van draakjes kijk eens www.fun4babies.nl keigoede zaak en heb daar alle walter de draakjes ook besteld, zo enorm schattig!
Mijn man heeft zelf een muurschildering gemaakt, het voorbeeld hadden we op internet gevonden. Lijkt heel erg veel op de muurschildering van Bibiche. Foto's staan in mijn album.
Wat mooi allemaal. Wij zij het ook van plan, weet alleen nog niet goed wat ik er op moet schilderen. Dat posterbehang van het bos hebben wij in onze slaapkamer, echt helemaal geweldig. Je hebt daar trouwens ook echte kinderdessins voor.
Je kan ook een foto op een extra large poster laten zetten , dit idee had ik voor mijn eigen slaapkamer want zocht zo'n achtergrond van new york of iets dergelijks en toen kwam ik er achter dat je ook een eigen foto kan uploaden ! www.posterxxl.nl
Wij hebben zelf 3 afbeeldingen op de muur geschilderd. Alle drie uit de collectie van bruna afkomstig. Nijntje op de wolk, de leeuw uit het circus en snuffie. Ik zal morgen even foto's maken van de schilderingen. De schilderingen zijn allemaal full color, en in kleuren zoals ze horen. TIP: Gebruik alleen acrylverf voor dit soort schilderingen! De tube's van talens amsterdam zijn uitermate geschikt!
Wij willen straks ook graag een muurschildering of andere leuke versiering. Iemand nog meer tips of foto`s ? Ben zelf helemaal weg van vlinders.
ik ben al mijn hele leven gek op de lion king. ik schilder heel vaak muurschilderingen bij mensen thuis, en nu ook bij onze babykamer. ik heb de volwassen nala en simba met hun kleine babytje geschilderd. hij is onwijs mooi geworden en best groot. ongeveer 1,20 hoog. ik heb nog geen foto ervan, zal deze zo snel mogelijk plaatsen dit plaatje http://www.nicoles-funworld.de/windowco ... ing_05.gif