Wij zijn zeer onverwacht zwanger van een 2ling...nou is onze jongste dochter 14 maanden als de 2 geboren worden hoe ga ik dat doen met de kinderwagen ?!?...14 maanden is te jong om op een plankje te staan wie weet een oplossing?
Ze hebben kinderwagens dat je een soort van stoeltje achterop kan zetten.. ipv meerijdplankje een soort meerijdzitje.. zoiets dus: Twoo-2 Meerijdzitje Bugabooplankje | (Artikelnr: twoo-2) - Bugaboo Onderdelen Accessoires - Wagens En Buggy's - Moeders Mooiste Baby- en Kinderwinkel - 's-Hertogenbosch | Den Bosch Anders een partner tweelingwagen en andere buggy?
Je hebt ook kinderwagens voor 3lingen, misschien een variant daarop met twee bakken en een stoeltje/zitje
Misschien is een duowagen in combinatie met een draagdoek / draagzak een oplossing? Dan kan je dochter van 14 maanden en een baby in de wagen en de andere baby in de drager?
De oplossing met draagdoek heb ik idd over nagedacht...ik moet regelmatig met alle 3 de kleintjes op stap, heb nog 2 kinderen die iedere dag van en naar school gebracht moeten worden ik denk dat 14 maanden zelfs nog iets te jong is voor zo'n zitje achter de wagen buggypod had ik ook nog gezien maar dan wordt het wel heel breed....
Mensen die ik ken zaten toen in de zelfde situatie en die hadden toen een fietsstoeltje aan de voorkant van de tweeling wagen bevestigd. misschien is dat een idee??
⥠Meerijstoeltje koelstra flexxo twin - Overige Kinderen en Baby's - Marktplaats.nl Toevallig zag ik deze advertentie vandaag op MP toen ik aan het kijken was voor een koelstra duowagen. Een beetje zoals Josa ook al zei. Succes!
De oplossing vind je hier !!! Verschillende oplossingen om 3 kindjes te vervoeren. Triple Pram | Triplet Pram | ABC Adventure Triple Buggy
ziet er allemaal goed uit maar jeeeeetje wat duur die echte 3ling wagens! dat met die stang en dat fietststoeltje er ook goed uit! ik denk dat ik de oplossing heb gevonden gewoon een duowagen naast elkaar met op 1 van de bakken zo'n stoeltje ⥠Stoeltje voor op de kinderwagen - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl
dan zijn we iig het eerste half jaar gered...dat kunnen we dan altijd daarna nog kijken of ze groot genoeg is voor een kidsit of buggyboard...of dat er eventueel een fietsstoeltje op de (zelfde) duowagen gemonteerd moet worden
wij hebben bij onze dochter een fiets kar gekocht. nu krijgen we ook een tweeling maar gelukkig is onze dochter al weer wat groter en kan al best een stukje lopen. Maar in een fiets kar kun je 2 kindjes in een schotel zetten en een kindje in het midden. je kan dan ook deze achter de fiets hangen ook erg makkelijk
Ik zou zeggen een duo-wagen voor dreumes + baby en een draagdoek/ ergonomische draagzak voor de tweede baby. Ik draag mijn dochter van bijna 2 (en 13kg) nog met gemak, een baby is echt niet zwaar om te dragen (mits ergonomisch). Stuk wendbaarder en goedkoper dan een drielingwagen!