Maxi Cosi zitverkleiner en voetenzak

Discussion in 'De babyuitzet' started by Blaadje, Oct 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    1,748
    223
    63
    Nou voel me even heeeel blond maar ik weet t echt niet meer:D
    Ik ben druk bezig met de maxi cosi en we hebben er ook een voetenzak bij.
    Nu heb ik de hoofdverkleiner wel in de voetenzak gedaan maar ik vraag me af of de zitverkleiner onder de voetenzak moet of erin?
    En waarom?

2. maartje25

maartje25 Niet meer actief

haha dan ben ik ook blond want ik heb er ook al mee zitten vechten... ik weet dus ook niet hoe het moet en lees even mee :)

3. nieuwemoeder97

nieuwemoeder97 Actief lid

May 13, 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb die beide onder de voetenzak. toen in de winkel heb ik info gevraagd en heeft die 2 modellen voetenzak getoond, 1 van maxi cosi zelf en 1 van een ander merk. en beide keren legde die daar gewoon op. Dus ik zou zeggen erop. maar mss kunnen we beter wachten op reactie's van moeders ipv moeders to be ;)

4. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier had ik het er allebei in.het zitkussentje kan bij die van mij onder in het hoofdsteun erin geschoven worden en dan dat in de voetenzak.de wikkeldoek die ik bij Rosalinde gebruik van de hema vond ik juist handiger op de zitverkleiner.

5. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Het is denk ik ook net wat je zelf fijn vind....Hier ging en gaat de zitverhoger ONDER de zak en de verkleiner OP de zak.....Weet niet waarom, zo vind ik het gewoon prettig....Maar als je de echte manier wilt weten, zou je maxi-cosi zelf natuurlijk ff kunnen mailen!

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,542
    3,057
    113
    Hier had ik altijd de verkleiner op de zak

Edit: bij mij was de verkleiner 1 geheel

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Gewoon ff de verschillende opties uittesten wat jij het makkelijkst vind voor je kleine.
    Hier de voetenzak dus in de cosi gedaan, de gordels erdoor getrokken en dus aan de binnenkant van de zak de hoofd- en zitverkleiner erin gedaan. Dat ging het lekkerst omdat t zitgedeelte wel eens wilde verschuiven en datzie je niet onder de zak.

8. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Ik heb eerst de maxicosi hoes, dan de verkleiner en daar overheen de voetenzak.

Share This Page