Nou voel me even heeeel blond maar ik weet t echt niet meer Ik ben druk bezig met de maxi cosi en we hebben er ook een voetenzak bij. Nu heb ik de hoofdverkleiner wel in de voetenzak gedaan maar ik vraag me af of de zitverkleiner onder de voetenzak moet of erin? En waarom?
haha dan ben ik ook blond want ik heb er ook al mee zitten vechten... ik weet dus ook niet hoe het moet en lees even mee
ik heb die beide onder de voetenzak. toen in de winkel heb ik info gevraagd en heeft die 2 modellen voetenzak getoond, 1 van maxi cosi zelf en 1 van een ander merk. en beide keren legde die daar gewoon op. Dus ik zou zeggen erop. maar mss kunnen we beter wachten op reactie's van moeders ipv moeders to be
Hier had ik het er allebei in.het zitkussentje kan bij die van mij onder in het hoofdsteun erin geschoven worden en dan dat in de voetenzak.de wikkeldoek die ik bij Rosalinde gebruik van de hema vond ik juist handiger op de zitverkleiner.
Het is denk ik ook net wat je zelf fijn vind....Hier ging en gaat de zitverhoger ONDER de zak en de verkleiner OP de zak.....Weet niet waarom, zo vind ik het gewoon prettig....Maar als je de echte manier wilt weten, zou je maxi-cosi zelf natuurlijk ff kunnen mailen!
Gewoon ff de verschillende opties uittesten wat jij het makkelijkst vind voor je kleine. Hier de voetenzak dus in de cosi gedaan, de gordels erdoor getrokken en dus aan de binnenkant van de zak de hoofd- en zitverkleiner erin gedaan. Dat ging het lekkerst omdat t zitgedeelte wel eens wilde verschuiven en datzie je niet onder de zak.