Hi herkennen jullie dit : Van die gemene kleine krampjes beetje van onder / achter ? soms in combinatie met harde buiken? Ik heb de VK gebeld ze zei dat dit normaal is in 2e trimester door snelle groei van baarmoeder.
ja herken ik, heb ik de vorige zwangerschap de hele 40 weken gehad En nu ook weer Moet zeggen dat ik er nu na 2 v.mk's wel soms een beetje onzeker van wordt maar ik weet verstandelijk wel dat het erbij hoort.
Ja ik herken het ook. Bij mij zijn die steekjes van onderen vooral s nachts aanwezig en die steekjes aan de zijkant (lies en flanken) overdag. Het is mijn eerste zwangerschap dus weet ook niet zo goed wat normaal is en wat niet. Heb in ieder geval geen bloedverlies en de kleine voel ik elke dag meerdere malen bewegen. Moet vrijdag naar de gynaecoloog dan zal ik het zoiezo bespreken.
Volgens mijn VK is het wel normaal, het is eigenlijk een goed teken zegt ze omdat je eigenlijk de groei van je baarmoeder voelt. Maar ik was benieuwd of meer vrouwen daar last van hebben omdat ik er inderdaad soms onzeker van word
Jaaaaa heb het ook weer. Vooral tussen de 11 en 12 weken. Daarvoor niks geen buikpijn gehad eigenlijk maar toen echt momenten dat ik echt menstruatie achtig gezeur voelde. Ik herinner me inderdaad dat rond jouw termijn fitty ik er ook enorm last van had. Dat was ook het moment waarop mijn buik begon te groeien...
Hoi hoi, Ik ben nu ook 17 weken en ik heb er ook echt last van. Kan ook niet te lang lopen of zitten moet beide en soms echt gemene krampen ook mijn eerste en ben ook bezorgd, dat is normaal. Paar x verloskundige gebeld/langs geweest maar alles was goed. Dus denk dat het er gwn hij hoort.Ben alleen heel erg aan het twijfelen of k weer moet werken of niet vanwege die pijnen de hele dag door en heb ook een lopende en veel staan werk.. Groetjes, Noa
Hier heel af en toe steekjes. Maar meestal een soort van menstruatiepijn. Begon me al zorgen te maken of dat normaal is.
Ik heb ook flinke steken dat ik denk jesus cristus wat is dat dan? Maar het schijnt toch echt bandenpijn/baarmoeder te zijn. Ik herken je gevoel..