box

Discussion in 'Zwangerschap' started by nirak, Mar 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anneke111

Anneke111 Actief lid

Dec 11, 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn dochter stond hij met 33 weken. Toen hebben we hier bewust voor gekozen dat we de katten konden aanleren dat ze er.niet in mogen.
    We wilden box laten staan maar hebben hem vorige week toch weggehaald. Ik was hem ineens zo zat.

Ik wil hem nu pas gaan neerzetten als baby 1-2 maand is of zo. De eerste tijd ligt hij toch in zijn wiegje beneden of in draagdoek en gebruiken we box toch niet.

2. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    We zijn hem nu aan het zetten :D
    Wij hebben een grote hond, dus vind het wel belangrijk dat ons meisje straks veilig kan liggen/zitten/spelen als ik even naar de wc moet ;)
    Verder moest onze piano er helaas uit om de box te kunnen zetten. Deze gisteren weg gehaald en anders is de kamer zo leeg ;);)

3. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier met 36 weken. Dacht mooi op tijd maar toen kwam ze de dag erna al. Bij de tweede durfde ik hem niet neer te zetten maar die kwam eigenwijs ook met 36 weken :D. Toen is de box neergezet toen ik in het ziekenhuis lag.

4. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Ik ga het denk ik ergens in rond de 20-25 weken al neerzetten. We hebben een langharige raskat en die wil ik graag leren om niet de box in de gaan. Zou dat niet heel fijn vinden als ze daar continu in zou gaan liggen.

5. Esje33

Esje33 Actief lid

Aug 21, 2013
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha wij konden ons niet langer inhouden en hebben hem vandaag opgezet. En ik ben bijna 20 weken... hihi
    Ik weet best vroeg maar vind het zooo gezellig staan! En nu kan de hond ook rustig wennen aan alles wat verandert in huis😉

6. KF20

KF20 Lid

Feb 25, 2014
    68
    0
    0
    Administratiefmedewerkster
    Rotterdam
    Ik moet er zelfs nog 1 aanschaffen. Hoop dat binnen 2 weken te doen.

7. februari2012

februari2012 Bekend lid

Oct 31, 2012
    689
    394
    63
    Bij mijn eerste hebben wij de box pas met 6 maanden in de kamer gezet, toen begon zoonlief te kruipen. Voor die tijd hadden we een speelkleed op de grond, waar hij op speelde. Scheelde een hoop ruimte!

Nu zwanger van de tweede, maar ik ga er steeds meer naar neigen om de box gelijk na de bevalling in de kamer te zetten. Lijkt me met een rondrennende peuter iets veiliger voor de baby... ;)

8. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

Oct 8, 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Hier pas een box gekocht op de uitgerekende datum, 'k heb niks met al die 'babyspullen'. Best raar misschien. Dus het was voor mij een verplicht nummer er nog snel een te kopen. Met 8 maanden was hij weer weg. 'K heb overigens wel heel veel met mn zoontje hoor;)!

9. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

Oct 9, 2014
    1,213
    1
    0
    Drenthe
    Ik ga hem met 32 weken neerzetten.

Ons kindje heeft 4 grotere zussen. Het plekje in de box is alleen voor de baby, daar mogen de andere kinderen niet in en aan komen, gezien ik wil dat de baby een eigen vooral rustige plek heeft.
    Door de box op tijd op te bouwen, wennen de kinderen al voor de geboorte aan de regels m.b.t. de box.
    Ook kan de hond er dan alvast aan wennen.
    Bovendien wil ik veel speelgoed en knuffeltjes, boxkleden nog even vooraf uitwassen, niet handig om dat op het laatst of na de geboorte nog te moeten doen.

10. McDsee

McDsee Niet meer actief

Toen de kleine 4/5 maanden oud was. Ging door mn rug en had hem toen pas nodig. Met 10 maanden weer weg gedaan. Met 8/9 maanden begon hij te lopen en wilde er echt niet meer in. Nog tot 10 maanden bewaard voor als ik hem snel even alleen moest laten (deurbel,toilet etc)

11. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

Sep 9, 2014
    2,966
    2,294
    113
    Female
    Houten
    Ook hier begint het te kriebelen om hem neer te gaan zetten. Toch probeer ik het nog 2 weekjes uitte stellen omdat hij hier best een sta in de weg is. Aangezien ie er ook wel even staat ga ik me zo lang mogelijk inhouden :D ben benieuwd hoe lang het duurt uiteindelijk, helemaal omdat dit mn 1e week verlof is :)

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ik ga hem over 2weken neerzetten want we hebben eerst nog de verjaardag en kinderfeestje van onze dochter. Ik had hem bij onze dochter al voor de 30weken staan en bij onze zoon iets later. Lekker doen waar jij je goed bij voelt.

13. Soezetje

Soezetje Actief lid

Oct 27, 2014
    101
    0
    0
    Ik ben bijna zeven weken zwanger, en ik kan nu al niet wachten tot we de 12 weken voorbij zijn en van alles voor de baby kunnen gaan bestellen. De box gaan we via Marktplaats of zo kopen, en zodra we die hebben wordt 'ie denk ik neergezet :) Ben niet zo'n geduldig typje....

Share This Page