babydeken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Damie, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Waar hebben julie een goede, dikke en natuurlijk leuke babydeken gekocht? Ik heb nu eentje van de Hema maar die is echt dun.

Voor de winter is het handig als je een dikke heb toch?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    je kan ook nog een slaapzakje gebruiken.
    Niet vergeten dat je snel denkt dat het te koud is voor de kleine, het bedje verwarm je voor met de kruik.

Ik heb zelf ook een deken van de Hema en vind hem prima, heb ook nog een andere gekregen een dure en die is het zelfde qua dikte, dus denk dat het weinig uitmaakt.

3. Niet meer actief

Wij hebben een deken van de prenatal! die is best dik hoor!

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Wij hebben dekentjes gekocht bij de babymax..die zijn best lekker dik! ;)

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij hebben een katoenen seizoensdeken (dunne en dikke die ook samen kunnen)

Komt bij de babydump vandaan. Wel gewoon wit. Ik wil er leuke lakentjes bij kopen.

6. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb een duodeken bij de V&D vandaan. Dat zijn 2 losse dekentjes die je met klittenband aan elkaar kunt maken. Maar idd wat ikke1981 ook al zei, je denkt snel dat het te koud is. Alyssa is in januari geboren en ik heb tot nu toe steeds nog maar 1 deken gebruikt.

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wij hebben de dekentjes ook bij babymax gehaald. Erg leuke winkel ook trouwens ;) Is niet echt vervelend om even een kijkje te nemen.

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    wij doen de deken gewoon dubbel en dan een dun slaapzakje en een lakentje

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Voor in ledikantje hebben we een grote deken die we dubbel kunnen slaan...lijkt me meer dan warm genoeg. Verder idd bed voorverwarmen met kruik als het nodig is. We gebruiken ws geen slaapzakje erbij.
    Het is minder goed als kindjes het te warm hebben hoor....en als het niet warm genoeg is kom je daar snel genoeg achter.

Eva.

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wij hebben een duo-deken.
    Ideaal, want als het koud is kleef je met klitteband de 2e deken gewoon op de 1e en heb je een dikke deken.

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik vind die van de hema nog best dik hoor. kun je ook goed dubbelvouwen anders. hier heb ik er een hoop leuke lakentjes, heeft mijn moeder gemaakt, erbij.

12. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Waar is de winkel babymax? Hebben ze een website?

13. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
  14. Esk

Esk Actief lid

16 jul 2006
    197
    0
    0
    Als je handig bent met een naaimachine, kun je natuurlijk ook altijd nog zelf een dekentje maken? Een leuk stofje kopen bij de Lappenland, de randjes zigzagstikken (of hoe dat ook heten mag), en Klaar is Kees!
    (Mijn man gaat op die manier een dekentje maken voor het ledikantje van onze kleine.)

(En daarnaast gebruiken wij mijn eigen oude wiegdekentje, en mijn mans eigen oude ledikantdekentje.)

Deel Deze Pagina