kindje jarig bevalling herbeleven

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ellen291982, Jun 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik weet niet helemaal zeker of ik hem hier moet plaatsen (heb hem hier gezet omdat het om baby 1 jaar gaat)

Emma wordt morgen 1 jaar. Ze is s nachts om 1:12 geboren. Vorig jaar was ik om deze tijd op weg naar het ziekenhuis en zat ik volop in de weeen.
    Ik zit de laatste tijd wat vaker weer aan mijn bevalling te denken omdat het bijna een jaar geleden was. Vandaag was het dus een jaar geleden dat de weeen begonnen.
    Herkennen meer meiden dit? dat jullie de bevalling herbeleven of er veel aan moeten denken?

En hebben meiden het ook als hun kind 2 jaar wordt? of niet meer?

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi

iig van harte gefeliciteerd met je meisje morgen:)

ja hoor heb het elk jaar weer
    haha

en toen mijn dochter 1 werd begon ze om 13.31 de tijd dat ze geboren is te huilen

mijn zoontje is om 7.12 geboren en werd ook wakker en begon te huilen en sliep gelijk weer verder

3. keano

keano Actief lid

Jan 20, 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Hoi,

Alvast gefeliciteerd met je dochtertje..

Ja hoor ik herken dat zeker!!!Ons keano is nu 18 maanden en beleef de bevalling nu nog steeds meer...Bijvoorbeeld toen straks zat hij op de bank tekenfilms te kijken en dacht wat wordt je toch groot en dacht meteen aan het moment van de bevalling en herbeleefde alles weer een keer:)...

Een fijne dag morgen

4. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

Jun 14, 2008
    686
    0
    0
    grappig, heb hetzelfde topic geplaatst als jou..ja ik dacht ook erg veel terug aan de bevalling de dag voor en op mijn dochtertjes verjaardag! Echt een heel speciaal gevoel he?

Alvast gefeliciteerd met je bijna-dreumesje! :)

5. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Mijn mannetje is nog niet jarig geweest maar denk er nog regelmatig aan terug. Met name als ik langs het ziekenhuis rij waar ik bevallen ben. Is denk ik heel normaal. Het is toch één van de indrukwekkendste (als het niet HET indrukwekkendste) wat je kan meemaken.
    Alvast gefeliciteerd met je meisje :)

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik denk dat je het altijd blijft houden!! ik hoor het mijn moeder ook wel is zeggen op mijn of mijn broers verjaardagen! moet je weten dat dat al 23 jaar geleden is...

7. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik denk ook wel dat het normaal is.. Ik heb ook heel veel aan de bevalling gedacht, zeker in de periode voor d'r verjaardag. Ik moet zeggen dat ik na haar eerste verjaardag er veel minder aan denk dan in het eerste jaar.
    Tis toch iets heel heftigs (vind ik dan) en iets heel moois om aan terug te denken. Zou het allemaal (zwangerschap, kraamtijd) wel een keer opnieuw mee willen maken..

8. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Zeer herkenbaar! Onze tweeling is vorige week 1 geworden en ik herleef nu ook heel die tijd. Hoort erbij :)

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Morgen wordt Nils ook 1 jaar en ik herken het volledig!!! Mijn kleine natte hoopje mens (na de bevalling) wordt morgen één jaar.... *snif*

Heb de afgelopen week mijn man veelvuldig 'lastiggevallen' met herinneringen aan de bevalling. ;)

10. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Debsel & ellen: fijne dag morgen he!!!
    Ik heb er ook veel aan terug gedacht alleen was ik het grootst gedeelte snachts bezig en heb ik toch wel lekker geslapen hoor!!!

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Heel herkenbaar, ik leef er ook al helemaal naartoe!!!
    Ben benieuwd hoe het gaat zijn, die eerste verjaardag.

Heel veel plezier en alvast gefeliciteerd!

12. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Dat blijft wel hoor... mn dochter wordt 5... 5 jaar geleden was ik hoogzwanger, om de dag naar het ziekenhuis, benen warenenorm opgezwollen, ik met voetenbadje in de tuin enz enz. Zulke periodes in je leven blijven je altijd bij. Ik droom ook altijd rond de verjaardagen van de kids heftiger.

13. adi

adi Niet meer actief

HIer zijn ze om 02.30uur 's nachts geboren (alle 3). Dat wordt nog wat dan :(:(

14. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,271
    1
    0
    apothekersassistente
    Mijn zoontje wordt over iets minder dan 2 weken 1 jaar en merk inderdaad ook dat ik de laatste tijd veel terugdenk aan een jaar geleden.

Snap nu ook ineens al die moeders die op de verjaardag van hun kind gaan zeggen goh zoveel jaar geleden (geboortedag) was het zulk weer... En dat ieder jaar weer, vond het toen zo onbelangrijk en nu snap ik het een beetje (weet alleen niet wat voor weer het vorig jaar 6 juli was)

15. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Ik weet dat het onweerde toen ik bij lag te komen om gewassen te gaan worden na de keizersnede en ons eerste bezoek op de couv. :) klopt dus wel dat je dat onthoud

16. Ellen291982

leuke verjaardag gehad? hier was het erg geslaagd.

Ik ben bezig op te schrijven wat het nu voor me betekend een jaar later. meer ook omdat de bevalling zwaar was en niet ging zoals het moest gaan.

mannen hebben volgens mij helemaal niet dat ze er echt aan denken he!

17. Tink

Tink Niet meer actief

Ja hoor, herkenbaar. Ik heb het elk jaar weer, de oudste is inmiddels ruimschoots in de puberteit ;)

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Het was een bijzondere dag!! Ik heb het in de ochtend wel even 'zwaar' gehad en moest m'n tranen echt even wegslikken. Mijn man was eigenlijk bijna niet zo erg! :D "Vorig jaar rond deze tijd begonnen de weeën" "Rond deze tijd mocht je gaan persen". Wel fijn om er samen nog wat over te praten.

Bizar hoe snel zo'n jaar voorbij is he....

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb het nu al: een jaar geleden was ik nu net met verlof, kreeg ik de laatste echo en zat ik iedere dag in het zwembad vanwege de hitte.

heel bijzondere periode was dat.. niet te geloven dat het alweer zolang geleden is! vraag me af hoe ik me op 8 augustus ga voelen!

20. Ellen291982

ja het naartoe leven aan het einde van de zwangerschap was ook erg bijzonder. Ik zat zo ongeveer elke dag in de tuin met mijn dikke buik. het was al heerlijk weer in mei.

Share This Page