boxdek of boxkleed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mom2b21, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom2b21

mom2b21 Lid

29 feb 2008
    9
    0
    0
    wat is het verschil tussen een boxkleed en een boxdek (zo plastic geval).
    heb je ze allebei nodig?wat is handiger?

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    dacht dat een boxdek zo'n dun dingentje was wat je vet onder het boxkleed kan leggen
    wij hebben dat niet....wij hebben gewoon een boxkleed en dat gaat prima...

3. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Volgens mij gebruik je zo'n boxdek als de kleine in de box kan staan want dan schuift het kleed weg.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Een boxdek is inderdaad een stuk dunner (en vaak geplasticifeerd). Een boxkleed is lekker dik. Wij hebben beiden, het boxkleed ligt bovenop want dat ligt een stuk lekkerder volgens mij ;)

Bovendien schuift ons kleed niet weg want die zit aan de hoeken met touwtjes aan de box vast.

Ik zou alleen een kleed aanschaffen, als je kindje nog veel ligt is dat fijner, dan kun je later altijd nog kijken of je een boxdek wil kopen.

5. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik heb beide, een boxdek ( matrasje) En daar boven op een boxkleed, lijkt me net wat lekkerder liggen,

6. ik heb ook zo'n plastic ding.. en de baby leg ik alleen op een handoek in de box.. maar als ze wat groter zijn gaan ze vaak knoeien en dit is heel makkelijk schoon te houden :) ook omdat pasgeboren baby's nogal is spugen.

7. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Beide....maar het kleed heb ik er allang uit....dat verschoof toch maar........

Deel Deze Pagina