wat is het verschil tussen een boxkleed en een boxdek (zo plastic geval). heb je ze allebei nodig?wat is handiger?
dacht dat een boxdek zo'n dun dingentje was wat je vet onder het boxkleed kan leggen wij hebben dat niet....wij hebben gewoon een boxkleed en dat gaat prima...
Een boxdek is inderdaad een stuk dunner (en vaak geplasticifeerd). Een boxkleed is lekker dik. Wij hebben beiden, het boxkleed ligt bovenop want dat ligt een stuk lekkerder volgens mij Bovendien schuift ons kleed niet weg want die zit aan de hoeken met touwtjes aan de box vast. Ik zou alleen een kleed aanschaffen, als je kindje nog veel ligt is dat fijner, dan kun je later altijd nog kijken of je een boxdek wil kopen.
Ik heb beide, een boxdek ( matrasje) En daar boven op een boxkleed, lijkt me net wat lekkerder liggen,
ik heb ook zo'n plastic ding.. en de baby leg ik alleen op een handoek in de box.. maar als ze wat groter zijn gaan ze vaak knoeien en dit is heel makkelijk schoon te houden ook omdat pasgeboren baby's nogal is spugen.