Hallo, Ik heb even een vraagje. Ik was aan het kijken voor een boxdeken. Nu zag ik ook boxmatrassen. Is het de bedoeling dat je en een matras en een gevulde deken erop hebt of is alleen zo'n deken voldoende. Ik vind die namelijk ook vrij dik. Iemand ervaring?
Ik vond alleen een boxkleed toch wat te hard. Ik heb ook een boxmatras gekocht. Het boxkleed ligt dus bovenop de matras.
Wij hebben alleen een boxkleed en dat is naar onze mening zacht genoeg. We hebben wel een dik gevoerd kleed van Snoozebaby.
hier ook een boxkleed + boxmatras (ondanks dat we best een dik boxkleed hebben). Voor 15 euro heb je al zo'n matrasje, je baby ligt dan toch een stuk lekkerder volgens mij. En voor als hij/zij zich later kan optrekken en met een plof neerkomt, dan scheelt zo'n matrasje eronder ook.
@ Kitty, ja dat is idd waar, Als ze ouder zijn gaan ze zicht optrekken en vallen ze minder hard. Maarre 15 euro? Waar dan want ik zie alleen voor 40 euro.
https://www.google.nl/#sclient=psy-ab&q=boxmatras&oq=boxm&gs_l=hp.3.1.0l4.68.1595.0.3794.5.4.1.0.0.0.106.337.2j2.4.0...0.0.0..1c.1.15.psy-ab.JG-BtLG9-is&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47380653,d.d2k&fp=50c45ea00e31ea57&biw=1280&bih=653 Ik denk dat ik deze Bebies First Boxmatras Antraciet | Baby & Tiener neem. Bedankt voor de tip!.
Hier ook een plastic boxkleed (handig als ze wat groter zijn) en een stoffen kleed er bovenop. Werkt prima en beide worden zo gebruikt.
Hier ook plastic boxkleed als "matrasje" en een tante van ons maakt een boxkleed. Ze vroeg vh winter wat ik voor mn verjaardag wou, wist niets, ja, baby-spul of geld. Had toen al gezien dat boxkleden best duur zijn(wil je beetje goede kwaliteit hebben), dus ik zei tegen haar:"wil je een boxkleed maken?" vond ze een supergoed idee, aangezien ze nogal crea-bea is met stoffen enzo. We laten ons verrassen, want ze mag helemaal haar fantasie erop loslaten. Ik weet wat ze voor leuke dingen maakt, dus vertrouw erop dat het een mooi boxkleed word!
Ik zou zeggen: leg je boxkleed op de grond (niet op tapijt) en ga er een kwartier op je rug op liggen. Als je 't zacht genoeg vindt, geen matras, anders wel
hihi Wij hebben een dik Jolijn boxkleed als 'matras' en daarover een lollig bambino boxkleed. Ik zal mijn vriend er vannacht eens in leggen en kijken hoe hij het beleefd maar volgens mij is het zo zacht genoeg.
Hangt er denk ik ook vanaf hoelang je van plan bent je kindje in de box te leggen. Om te spelen lijkt alleen een kleed mij dik genoeg (hangt natuurlijk van je boxkleed af) maar als je van plan bent om je uk ook in de box te laten slapen is een matrasje eronder misschien wel fijn...
Hier ook de boxmatras van baby en tiener, met een hoeslaken voor boxmatras van babydump eromheen, vond ik net wat mooier, en daarop weer een boxkleed. Nu valt ze nog wel eens in slaap in de box en dan lijkt me dit toch net wat lekkerder liggen.
Hier ook een boxmatras. En ik doe er een molton rond en een ledikant hoeslaken. Als het hoeslaken vies is doe ik het zo in de was en een nieuwe er rond.
Vergeet niet dat een baby een stuk lichter is dan jij/wij en dat dat in comfort nogal scheelt . 5 kilo drukt een stuk minder hard op het kleed dan laten we zeggen 60 kg
Hier een dik boxkleed en ben van mening dat dit goed genoeg is. Wil ons kleintje straks geen uren in de box hebben liggen, echt slapen doet ze hopelijk in haar wiegje of in de wandelwagenbak.