Welke kinderwagen past er in een ford ka?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door XoXo, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XoXo

XoXo Niet meer actief

De titel zegt het al, welke kinderwagen past er in een ford ka (nieuwe model)?

Bij onze zoon hadden we een mutsy, een fijne wagen maar een bakbeest om op te vouwen. Toen hadden we nog een grotere auto, dus dat was geen probleem. De grote auto is nu weg en hebben 2 kleintjes (peugeot 208 en de ka) De peugeot gebruiken we eigenlijk alleen zakelijk, dus het hele gezin moet in de ka gepropt worden :D

Wie o wie heeft er nog meer een klein autotje en welke kinderwagen past erin?

2. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Ik heb zelf een heeeel klein autootje (volkswagen UP) en daar gaat met gemak een Bugaboo Bee in. Heel fijne wagen en vanaf 0 maanden tot een jaar of 4 te gebruiken. Ik weet bijna zeker dat deze ook in een KA past.

3. sjak

sjak Niet meer actief

Mijn moeder heeft een polo (denk dat het wel vergelijkbaar is) en daat gaat de mura vier ook met gemak in.

4. XoXo

XoXo Niet meer actief

De mura 4 staat op mijn verlanglijstje :D
    Bedankt voor je antwoord.

5. XoXo

XoXo Niet meer actief

De bee ken ik niet, ik ga even googlen :)

6. Zoya83

Zoya83 Lid

17 mrt 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Mutsy Evo is ook heel klein op te vouwen.

7. XoXo

XoXo Niet meer actief

De musy evo vind ik ook mooi, maar onze vorige mutsy was zo'n lomp ding. Deze dus niet?? Ik ga vanmiddag maar even naar babypark om te kijken hoe klein de evo is. Bedankt voor je antwoord.

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Mutsy paste hier ook. Maar handig? Nee. Idd nogal lomp, maar kon wel prima. Was hier gelukkig niet onze eigen auto dus de mutsy is er nog :p

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Mura 4 past ook in mijn aygo! Hij is wel redelijk zwaar om te tillen, maar het is gewoon een topwagen vind ik! ;) en heel compact op te vouwen, evt klik je de wielen er ook nog zo af..

10. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joolz is ook klein in te klappen en de wielen klik je er ook zo af waardoor hij nog minder ruimte inneemt. Heb zelf een mazda 2 en dan kan ik er nog 2 grote boodschappentassen bij zetten (met de wielen eraf kan de hoedenplank er ook nog op blijven). Vriendin van me heeft een aygo en daar past hij ook in.

11. Lady7

Lady7 Niet meer actief

maxi cosi elea.. kan net zo compact als een buggy worden

12. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    De mutsy exo is nog kleiner opvouwbaar dan de evo (scheelt 18 cm!), en is een stuk minder lomp, daarom hebben wij er ook naar gekeken. Nadeel is wel dan de duwstang niet in hoogte verstelbaar is, en ik heb een slechte rug... Dus wij zijn ook nog steeds op zoek!

13. Icnurse

Icnurse Actief lid

11 jun 2012
    282
    0
    0
    Wij hebben een mutsy evo echt ideaal!! Ik heb zelf een suzuki alto (echt mini klein achterbakje) en hij past er prima in!!

14. elcie

elcie Lid

7 feb 2013
    94
    0
    0
    EasyWalker June! Hele compacte wagen, ben er erg blij mee.

15. Gizziemo

Gizziemo Lid

22 sep 2012
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
  16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bugaboo Bee met cocon past in elke auto

17. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    De Joolz Day past in onze fiat panda, dus vast ook in een ford ka!

18. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik heb een ford ka, de maxi cosi mura 4 versie 2012 heb ik toen gemeten in de winkel en zou moeten passen (nog steeds te koop nieiw) de 2013 versie is iets groter daar twijfel ik nog over. Mura staat op mijn verlanglijst ben er alleen nog niet uit of ik de 2013 versie durf te kopen.. of voor safe de 2012 versie neem..

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

De Mura 4 is 1 van de grootste wagens, broertje en schoonzus hebben die wagen ook.
    Erg compact is een Mutsy Evo. Staat hij ook bekend om :). Fijne wagen kwa comfort en toch heel licht en compact.

20. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Easywalker June :) Past zelfs in een MiniCooper :)

Deel Deze Pagina