heel de nacht door...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Meiden ben als bijna 3 nachten zo goed als wakker
    door dat britt zo onzetend op haar vingertjes zuigt
    hhmmmm...hhmmmmm het is net of ze haar vingertjes er wel af kan zuigen met dat rot geluid er bij! Ze huilt niet ,haal haar niet voor 8 uur uit haar bedje, is niet lastig of vervelend .....was dit nou weer voor ongein
    doe er geen oog door dicht, als ze vanacht weer begint doek oordoppen in
    word hier behoorlijk kibbelig van :oops:

Zijn er meer die dit herkennen?

Groetjes Jantina

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ligt ze nog bij je op de slaapkamer?

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Nee dat niet, maar in de slaapkamer naast ons...

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    De een heeft een speen, de ander duimt, jou prinses heeft besloten om haar hele hand te gebruiken en dan ook nog een heerlijk rustgevend geluidje erbij bedacht :) Sorry, ik mag je niet uitlachen, maar je stukje is erg grappig 8)

Tja, wat kan je er aan doen? Geen idee..Heb je de babyfoon op je kamer staan? Of jullie deuren open? Dan kun je er misschien voor kiezen om de bf uit te zetten of bijvoorbeeld jullie slaapkamerdeur dicht en die van haar alleen op een kier. Dan hoor je haar evengoed als het nodig is, maar is dat "vervelende" geluid misschien een stuk gedempt..

5. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    heel veel zullen t er niet mee eens zijn, maar ik slaap ook met oordopjes in, anders doe ik snachts geen ogg dicht. ik heb de babyfoon op mijjn nachtkastje staan en bij het minste geluidje word ik toch wel wakker, maar is het geluid in ieder geval gedempt.

6. sim

sim Niet meer actief

ohhh wat leest dat lief :) denk ook dat ze iets gevonden heeft wat haar geruststeld...

dus dat word oordopjes...

7. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Hier ook een duimertje! Ik blijf er alleen niet wakker van. Ik vind het eigenlijk wel heel erg fijn dat ik hem af en toe hoor duimen. Dan weet ik dat hij het nog doet :D

Maar ik ben ook het gesnurk van mijn man gewend, dus dan valt het geluid van het duimen wel mee :D :D

Deel Deze Pagina