boxer/hemd, waar kopen?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Chantal79, Mar 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chantal79

Chantal79 Actief lid

Aug 20, 2007
    344
    0
    0
    Hey!

Ik wil voor mijn zoontje over van de rompers naar hemden met onderbroeken/boxers? Waar kopen jullie deze? Ik wil wel graag goed passende boxers en niet dat het lubbert.

Groetjes!

2. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik haal ze bij de hans textiel, henk ter hoor, zeeman

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    zeeman of hema

4. Syl72

Syl72 Bekend lid

Mar 14, 2008
    817
    176
    43
    Van Ten Cate zijn de boxershorts erg goed, maar wel erg duur. Ik heb ze ook van de H&M; zijn ook goed (en zo leuk), maar de boxer shorts vallen wel wat groot en de hemden juist kort (nu is mijn zoontje wel beetje mager en lang). Ook heb ik er een paar van de Bristol vandaan en die zijn ook goed, maar daar hebben ze wel veel verschillende soorten. Het is even uitproberen. Heb er ook 2 van de Hema, maar die vallen ruim en lubberig vind ik. Koop de hemden een paar maten groter, want die vallen juist vaak kort. Succes!

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Ik koop ze meestal bij de Hema! Bevalt me prima!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hema, H&M, Zeeman (ideaal wanneer ze net zindelijk aan het worden zijn!). Daarnaast hebben we wat Bjorn Borg en Claessens (en die zitten wel heeel veel beter maar goed, ook wel erg duur)

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hema (maar dan niet de standaart wit en zwart), zeeman, hans textiel, h&m....
    Of het mooi aansluit ligt aan fuguur van je kindjes, soms valt het groot soms klein...

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier ook: hema, zeeman. Paar verdwaalde van de c&a of h&m.

Vooral nu mijn jochie zindelijk wordt gebeuren er nog weleens ongelukjes. En zonder luier moest hij ook weer een maat kleiner, dus heb er vorige week 8 bij de zeeman gehaald. Hoef ik niet elke keer voor 4 van die minionderbroekjes te wassen!

Ik heb bij het kopen wel oude onderbroeken meegenomen, want het verschilt soms zo per maat. Van de zeeman heb ik nu 92 en ruimte genoeg, van anderen 98, en al wat klein aan het worden.
    En mijn jochie heeft spijkerbroek maat 98, en shirtmaat 110.. gek geval ;)

9. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij hebben redelijk wat ondergoed van de Action. Vooral van die naadloze microvezel boxers vind ik geweldig, die zullen ze ook wel voor jongetjes hebben!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Misschien zit er een filiaal van Bodybrand bij je in de buurt. Dit is een Ten Cate outlet. Ik haal daar boxertjes en hemdjes voor dezelfde prijs of vaak nog goedkoper dan Hema ondergoed. Blijft mooi in model. De hemdenmaten kloppen wel, onderbroeken/boxertjes vallen vaak een maat kleiner.
    Heb ook wel een setje van Prenatal, maar gaat snel slobberen.

11. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Echt HEMA!!!!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb wat setjes van de Hema, maar meer setjes van Vingino. Die boxershortjes zitten hem zo mooi!

13. Hester

Hester Niet meer actief

Hier ook alleen maar boxertjes van de Hema

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

zitten geweldig inderdaad! (heb vandaag een zwemshort gescoord van Vingino.. geweldig!!)

15. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Ik vind die van de hema ook het fijnste,...alleen zit er wel verschil in de omvang,...de ene maat is een strak model de ander maat is wat wijder. Die van de wibra en zeeman krimpen erg vind ik,...je moet ze dan al snel een maat groter kopen,..dan kan het wel. Ik ga echt niet belachelijk veel geld aan ondergoed uitgeven,...vingino en ten cate vind ik echt te duur,...je betaalt voor merk wat onder de kleding zit ;) een zwembroekje vind ik al weer een ander verhaal:D

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Ik heb ze van de HEMA en Zeeman. Moet wel zeggen dat er meestal nog een luier onder zit.
    Die van de HEMA mag je op 60 graden wassen en dat vind ik wel handig met het vooruitzicht op zindelijk worden en ongelukjes.

Share This Page