Peutermatras gekocht bij de Ikea maar slechts een bijbehorend hoeslaken in dat formaat.. Die vdbhema zijn slechtst 150 cm lang en passen niet. Terug naar Ikea voor een hoeslaken lijkt me onzinnig (wonen er ver vandaan).. Iemand een idee wat ook past? Of misschien iemand een witte over ter overname??
Bij ikea kun je tegenwoordig ook online bestellen. Is dat een idee? Ik heb voor ons bedje meteen 3 hoeslakens gekocht, dus ik weet niet of anderen ook passen.
Passen idd alleen die van de Ikea op. Wordt dan toch een ritje, online (maar wel hoge verz.kosten), of een 1 persoonshoeslaken kopen en die goed eronder vouwen...
eh, wij hebben juist die van de HEMA erop, passen juist hartstikke goed. Die van de Ikea gaan erg plooien erop, omdat ze een beetje groot zijn voor het formaat vind ik.
bij de ikea kun je lang niet alles online bestellen. Maar de maat 70x200 past ook prima, je houdt alleen een stuk over onder het matras. Ik stop de lakens onder het hoofdeind en het dekbed (heb er ook gewoon een 1 persoonsdekbed op) onder het voeteneind. Ligt zo prima.
Ik doe er altijd een fleece deken van de Ikea op. Past altijd in leuke kleren en ook makkelijk met verschonen want ze zijn snel droog.
Bij de kringloop een. 1-persoons laken kopen en kleiner maken? Enneh, dit topic had je toch al eerder geplaatst?? Heb echt een deja vu
Jersey peuterbed hoeslakens van Hema 70X150... Na t wassen zijn ze iets strak waardoor t matras n beetje n soort van banaan vorm krijgt, maar als t er ff op ligt trekt dat vanzelf bij...