8,50 p.st 8,50 p.st 8,50 8,50 Handdoeken 50x100 voorzien van naam (geborduurd) 5,95 19,95 23,95 23,95 8,50 23,95 23,95 23,95 14,95 (leverbaar in diverse kleuren en maten. Vraag naar de kleuren en maten) 24,95 maat xl
Ja hoor die kan ik ook maken. Als je mij de afmeting van de box geeft kan ik zo een boxkleed voor je maken in welke je ook wilt!
hey meis. kan jij ook een sprei maken zoals de derde foto linkerkussentje! voor een eenpersoons bed? en twee kussentjes. zou graag willen weten wat je hiervoor vraagt! wil namelijk pip doen maar die vragen 100 euro voor een sprei en dat is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel vind ik! het hoeft niet dik te zijn maar het gaat er gewoon om dat het leuk staat als haar bed opgemaakt word! gr kim
Hoi, ja dat kan wel hoor! De onderkant van de sprei komt dan als het rechterdeel. Wil je dat de sprei helemaal tot op de grond komt? En wil je dat er een kantje aan zit? Of wil je dat de onderkant van de sprei dezelfde heeft? Als ik deze dingen weet dan kan ik een brekening maken. 100 is inderdaad veel ik denk wel dat je ongeveer rond de helft zal zitten exclusief verzendkosten. Groetjes
Deze Kim wil daar wel graag een lekker dik boxkleed van. Ik hoor dan ook graag van je wat hiervoor de kosten zijn.
met die streepjes lijkt me leuk ja! liefst de sprei tot ver over de rand! (moet dat tot de grond? nee toch?) ik dacht dat spreien altijd tot ver over de rand kwamen zeg maar!aan allebei de kanten 20 of 25 centimeter eroverheen en aan de boven en onderkant ook????????????? nee hoor geen kantje maar wel met zo'n kantje erin zoals op de foto!
yep moet er nog even over nadenken. is toch een hoop geld he? en wij zijn niet zo rijk . dus moet het ff laten bezinken! gr kim
wil even zeggen dat het hele mooie boxkleden zijn heb de eerste die roze gekocht en het is een heerlijke dikke boxkleed mijn complimenten
Ja ook voor rond en driehoek. Als ik van de ronde de afmeting heb van de doorsnee dan is die zo te maken. En van driehoek ook.