Wij verwachten de 2e als de 1e ongeveer een jaar en 8 maanden is. Nu vraag ik me af wat ik dan allemaal dubbel moet gaan kopen. En dan met name het babybedje. Kan ik eerst een wiegje gebruiken (tot een maand of 3/4) en kan mijn dochter dan met bijna/net 2 jaar al in een gewoon bed? Andere tips over dubbele/enkele babyuitzet zijn ook welkom!
hoi, ik denk dat wij de oudste dan in een groot bed zouden proberen te laten slapen, maar goed de kans dat dit nog niet werkt is natuurlijk aanwezig. misschien anders bij ikea een leuk niet duur ledikantje kopen voor de tussentijd. wat je verder nieuw moet kopen, weet ik niet, zover zijn wij nog niet. succes, joyce
Het ligt er ook een beetje aan waar je ze laat slapen, slapen ze op 1 kamer dan heb je maar 1 commode nodig, slapen ze op aparte kamers dan heb je twee commodes nodig. Wij hebben uiteindelijk besloten om een tweede ledikantje te kopen voor Fay. (wij gebruiken geen wiegje) Ook hebben wij een tweede commode/kast (is ding ineen) We hebben twee eetstoelen (een chicco polly, en een goedkopere meegroeistoel die veel te groot is voor kleine kindjes) En in de woonkamer hebben we een box en het campingbedje staan omdat Sam toch nog wel eens in de box zou horen, en dat is nu dus het campingbedje tijdelijk.