Hoi Dames, Ben me al een tijdje aan het orienteren voor een leuke buggy die ook mee kan op de fiets. Ik vind de quinny zapp echt super maar die kan niet versteld worden in de rugleuning en dat vind ik toch jammer. Nou zag ik de titanium breeze. Ziet er hetzelfde uit, maar rug kan wel versteld worden. Nou las ik ook dat de breeze op de fietsdrager van de zapp kan klopt dit? en zit dit dan ook wel goed? Als mensen een betere buggy voor de fiets weten is advies altijd welkom!
Balen, ik wilde de breeze bestellen maar ze worden niet meer geleverd ivm een rechtzaak. Helaas maar ze konden wel op de fiets aan dezelfde drager als de zapp.
Hoi hoi, Bij babypark stonden ze nog op de site dus misschien als je snel bent hahah. Is dat omdat ze teveel op de quinny lijken?
hier hebben ze ze nog! Marktplaats.nl > Nieuw Titaniumbaby Breeze Limited Edition Zwart - Kinderen en Baby's - Buggy's wat is er met die rechtzaak dan?
Je kan ook een drager voor op de fiets kopen bij de halfords,prénatal e.d. Gewoon zo'n universele.. hier past de titanium breeze ook op.