Boxkleed 100 x 100cm?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emmamick, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Vandaag kregen we onze box binnen. Die is 1 bij 1 meter. Probleem dus want alle boxkleden die ik zie zijn kleiner (85 x 100cm)?
    Iemand enig idee waar ik boxkleden van 1 x 1 meter kan vinden?

2. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Zelf maken!!!

Kun je het helemaal naar je eigen smaak invullen.
    Wij hebben hier een speelkleed zelf gemaakt. Leuk stofje, vullen, leuke linten erop genaaid en helemaal naar onze zin. En super simpel. Ben je niet zo handig, dan is er vast wel een handige oma, moeder, schoommoeder, tante, buurvrouw, vriendin. (Leuk kraamcadeautje....)

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

een speelkleed kun je dan het best kopen..
    normaal leg je dat op de grond neer.. maar ze passen ook gewoon in de box..

wij hadden ook zo'n grote box, en alle winkels afgezocht naar een boxkleed. maar nergens te vinden..
    tot mijn zusje aankwam met een cadeau.. en speelkleed en hij paste er precies in

4. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    bij de wibra hadden/hebben ze hem nu 100 bij 100

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    Onze box was ook 1m bij 1m, ik heb toen via MP iemand gevonden die leuke boxkleden op maat maakte in stofjes naar keuze én met touwtjes aan de uiteinden, wat voor mij echt een voorwaarde is, aangezien die woelwaters van mij anders dat boxkleed in een minuut tijd tot een prop wegschoven.

6. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Bij Kidz Impulz kun je ze van deze maat bestellen (heb er zelf geen ervaring mee, heb alleen van hun een speelkleed en die bevalt goed).

Boxkleed | Kidz Impulz

Deel Deze Pagina